ראיולה: "פוגבה לא נאבק על אף תואר, הוא ישמח לחזור ליובה"

פול פוגבה
פול פוגבה | Michael Regan / Staff

סוכן העל דיבר על נציגו וסיפר כי הוא צפוי לעזוב את יונייטד: "אני מדבר עם נדבד בכל יום ובדיוק כמו זלאטן, הוא רואה באיטליה כבית שני". וגם: מה מתכוונת להציע הגברת הזקנה?

(גודל טקסט)

נראה ששוב מינו ראיולה רוצה להחזיר את פול פוגבה לכורתות. סוכן העל ערך היום (שבת) ראיון ב'טוטוספורט' האיטלקי ולא הסתיר כי הצרפתי שערך שתי הופעות בלבד במדי מנצ'סטר יונייטד מאז חודש אוקטובר מעוניין לעזוב את הקבוצה בתום העונה.

"לפוגבה לא תהיה בעיה לחזור ליובנטוס, אבל יש עוד מועדונים שרוצים אותו. הוא לא יכול להיות שמח במנצ'סטר יונייטד כי הוא לא נאבק על שום תואר. הוא מעולם לא איבד מהחיוך שלו, אך ברור ששחקן ברמתו לא צריך להיות במנצ'סטר יונייטד שלא מתחרה על הפרמיירליג ולא מגיעה לליגת האלופות".

ראיולה המשיך: "כמובן ללא קשר לעתידו פוגבה ינסה בראש ובראשונה לתת את המיטב ביונייטד על סוף העונה ואז נראה אם הוא ימשיך או לא. אני מדבר עם פאבל נדבד ויובנטוס בכל יום, גם על פוגבה וגם על שחקנים אחרים. מה שאני יכול לומר שבדיוק כמו זלאטן איברהימוביץ' פול רואה באיטליה את הבית שלו".


פול פוגבה במדי יובנטוס. בדרך חזרה לכדורגל האיטלקי? (Gettyimages)

"אין שום דבר שלא אפשרי בשוק העברות, זה כבר הוכח בעבר על ידי יובנטוס, פריז סן ז'רמן וריאל מדריד. דברים בלתי אפשריים הם חלק מהעסקאות העלה". בימים האחרונים מדווחים בתקשורת האיטלקית כי יובנטוס מתכוונת להציע בקיץ את ארון ראמזי, אדריאן ראביו ועוד 50 מיליון יורו עבור פול פוגבה. כזכור הצרפתי הספיק לעבור ממנצ'סטר יונייטד ליובנטוס ובחזרה כאשר הפך ב-2016 לשחקן היקר בעולם וכעת נראה שהגברת הזקנה תהיה מוכנה לשלם סכום גבוה אפילו יותר מאשר שחררה אותו לפני כארבע שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי