רונאלדו כבש ב-1:2 של יובה על ספאל, 1:1 למילאן בפירנצה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

CR7 הבקיע משחק 11 ברצף בליגה והשווה שיא היסטורי, ראמזי הכפיל בצ'יפ מבישול של דיבאלה והאלופה הגדילה זמנית את הפער מלאציו. וגם: רביץ' המשיך במומנטום, אך פיורנטינה איזנה. 1:1 דרמטי בין בולוניה לאודינזה

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך אתמול (שישי) עם ניצחונה של נאפולי בברשיה ונמשך גם היום (שבת) עם שלושה משחקים נוספים. במשחק המוקדם הצליחה בולוניה להשוות ל-1:1 נגד אודינזה בתוך תוספת הזמן, לאחר מכן יובנטוס גברה 1:2 בקושי על ספאל האחרונה בטבלה, אך שוב לא הרשימה כשכריסטיאנו רונאלדו הבקיע בפעם ה-11 ברציפות בליגה, ואת המשחק שנעל את היום שמטה מילאן כשסיימה ב-1:1 דרמטי בפירנצה נגד פיורנטינה.

ספאל – יובנטוס 2:1
האלופה ערכה את החזרה הגנרלית שלה לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות נגד ליון כשהתארחה אצל האחרונה בטבלה. ג'ורג'יו קייליני פתח בהרכב הגברת הזקנה לראשונה מאז אוגוסט ומעבר לכך כריסטיאנו רונאלדו חזר לחוד ההתקפה לצד פאולו דיבאלה. יובה חשבה שזה יהיה קל כאשר שיתוף הפעולה בין צמד החלוצים הביא ל-0:1 כאשר הארגנטינאי שלח כדור עומק לפורטוגלי אך השופט פסל את השער בצדק לאחר התערבות ה-VAR.  
 
 
בדקה ה-37 יובה המשיכה להיות מתוסכלת כשדיבאלה הסתובב נהדר על שחקן ההגנה ופגש את הקורה, אבל כעבור שתי דקות האלופה יכלה לחייך. רונאלדו כבש בקלילות אחרי כדור רוחב של חואן קוואדראדו והשווה את שיא הליגה ששייך לגבריאל בטיסטוטה ופאביו קוואליארלה עם 11 משחקי ליגה רצופים עם שער. בדקה ה-48 הפורטוגלי כמעט רשם צמד אך הכדור שלו החמיץ את הקורה בסנטימטרים. בדקה ה-54 הקפטן קייליני סיים את חלקו ובמקומו נכנס מתייס דה ליכט. מייד לאחר מכן קוואדראדו רשם החמצה גדולה.


כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער במשחקו האלף בקריירה (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

ארון ראמזי כובש שער נפלא ( ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 
 
בדקה ה-60 מאוריציו סארי היה יכול להיות רגוע. דיבאלה כידרר נפלא ושלח מסירת עומק אדירה לראמזי שסיים בסטייל כשהקפיץ מעל השוער, 0:2 לאלופה. כעבור שבע דקות המארחת קיבלה פנדל אחרי שטות של דניאל רוגאני והמארחת חזרה. אחרי בעיטה מדויקת של אנדראה פטגנה.  בדקה ה-85 הפורטוגלי בעט כדור חופשי למשקוף. האלופה לא הצליחה להגדיל את היתרון אך כן הצליחה להגדיל לפחות זמנית את הפער מאינטר שעומד כרגע על ארבע נקודות.

פיורנטינה – מילאן 1:1

מאז נפתח חלון ינואר באיטליה, במילאנו כולם מדברים על זלאטן איברהימוביץ' שחזר בגיל 38, אבל יש לסטפנו פיולי יש כוכב אחר שמעמיד מספרים בלתי נתפסים. מדובר באנטה רביץ' שלא כבש ולא בישל עד לפני כחודש, אבל ב-19.1 הבקיע צמד והוביל את הרוסונרי ל-2:3 על אודינזה ומאז הוא פשוט בלתי ניתן ליצירה. הערב הקרואטי כבש את השער היחיד של הרוסונרי בפירנצה, השישי שלו בששת המחזורים האחרונים – לא כבש רק ב-1:1 נגד ורונה – אבל לצערו פנדל מאוחר הוביל לחלוקת נקודות.

רביץ כבש בדקה ה-57 את שער היתרון של מילאן וחמש דקות אחר כך האורחת גם נהנתה מיתרון מספרי בעקבות הרחקתו של דלברט הנריקה, אבל ממש ברגעי ההכרעה, בדקה ה-86, אריק פולגר הצליח להכניע את דונארומה מנקודת הפנדל וקבע 1:1. בעקבות חלוקת הנקודות, מילאן עלתה זמנית למקום השביעי עם 36 נקודות במאזנה, אך היא עם ניצחון בודד בארבעת המחזורים האחרונים ומחר היא צפויה להתרחק עוד יותר מחבורת הצמרת. פיורנטינה גם היא עם ניצחון בודד בחמישה מחזורים ונותרה במקום ה-13 עם 29 נקודות.


רביץ'. שישה שערים בששת המחזורים האחרונים (Gabriele Maltinti/Getty Images)

בולוניה – אודינזה 1:1
נראה היה שנגיחה של סטפנו אוקאקה מבישול של רודריגו דה פול אחרי 33 דקות תכריע את המפגש בבולוניה, אבל בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-92, רודריגו פלאסיו הציל את המארחת מהפסד לאודינזה כשקבע 1:1. האורחת הגיעה אמנם אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות מול ברשיה והלאס ורונה, אבל לא ניצחה מעל חודש וכבשה רק בשני משחקים מתוך חמשת האחרונים – את כולם לא ניצחה, וגם הערב פספסה הזדמנות לעצור את הרצף ולפחות עד מחר היא במרחק חמש נקודות מהקו האדום. בולוניה כעת עם 34 נקודות ובכך הצליחה לשמור על פער של שבע נקודות מאודינזה ובמרחק די בטוח מהתחתית הבוערת, בעיקר מנעה הפסד שני ברצף.


אוקאקה כובש בבולוניה. פלאסיו מנע ממנו ניצחון (Mario Carlini / Iguana Press/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי