אניילי: "יכול להיות שהמשחק בין יובנטוס לאינטר ייערך ללא קהל"

מתייס דה ליכט, לאוטרו מרטינס
מתייס דה ליכט, לאוטרו מרטינס | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

ארבעה משחקים נדחו במחזור האחרון בשל נגיף הקורונה באיזורים מסוימים. נשיא הגברת הזקנה: "העדיפות היא קודם לבריאות האזרחים, יהיה בעיה להעביר את המשחק לאצטדיון אחר"

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

התפשטותו של נגיף הקורונה עדיין לא ממש פגעה בכדורגל האירופי אלא שהמגיפה הגיעה לחלקים מסוימים בצפון איטליה והמדינה מתחילה להיערך. כל אירועי הספורט, המרחבים הציבוריים ובתי הספר נסגרו עד לאחד במרץ באיזורים מסוימים מה שהביא למותם של שני אזרחים. אתמול (ראשון) נדחו ארבעה משחקי ליגה, בין היתר של אינטר נגד סמפדוריה, ונראה שזו רק ההתחלה.

בעלי יובנטוס אנדראה אניילי גם התייחס לסוגיה ואמר: "אני מאמין שהעדיפות חייבת להיות קודם כל, לבריאות האזרחים יש לקבל כל החלטה. לוח הזמנים שלנו עמוס ולכן יהיה קשה להזיז את מועמד המשחק. לכן אנחנו נקבל כל החלטה ויכול להיות שנארח את המשחק נגד אינטר ללא קהל כי העדיפות צריכה להיות קודם כל בריאותם של האזרחים. העברת המשחק לאצטדיון אחר יהיה דבר מסובך בגלל שהאליפות תושפע מאוד מהמשחק הזה".

 
 
ראש ממשלת איטליה, ג'וזפה קונטה התראיין לטלוויזיה ונשאל על העניין כמובן. הוא הצהיר שייתכן וכל המחזור הבא, שבמרכזו תארח יובנטוס המוליכה את אינטר השלישית במשחק העונה – עשוי להידחות למועד לא ידוע.
 
 
קונטה אמר: "אני לא חושב שנספיק כבר בעוד שבוע להאט ואף לעצור את ההידבקות כך שלא נוכל לחדש את אירועי הספורט. אנחנו עוקבים אחר המתרחש וניערך בהתאם".
 

מדובר לא רק בליגה הבכירה כמובן אלא גם בליגה האיטלקית השנייה סרייה ב', הליגה השלישית ואולי מי שתסבול מכך בגדול היא הקבוצה של אנטוניו קונטה שאמורה לארח בסן סירו את לודוגורץ' בגומלין הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי