בהלת הקורונה נמשכת: יובנטוס תארח את אינטר ללא קהל

כריסטיאנו רונאלדו, דייגו גודין
כריסטיאנו רונאלדו, דייגו גודין | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

משחק העונה בליגה האיטלקית ישוחק מול יציעים ריקים בעקבות הנגיף המתפשט, כמו חמישה משחקים נוספים ואף משחקה של לודוגורץ של טוואטחה, ביטון וצ'יבוטה מול הנראזורי בליגה האירופית

(גודל טקסט)

לא פחות מארבעה משחקים בסרייה A במחזור האחרון נדחו בעקבות נגיף הקורונה המתפשט, וכעת החליט שר הספורט האיטלקי כי שישה משחקים מהמחזור הקרוב ישוחקו ללא קהל. אחד מהם הוא משחק העונה בין יובנטוס לאינטר, אותו תאלץ לעבור הגברת הזקנה ללא אוהדיה.

שאר המשחקים שישוחקו בדלתיים סגורות יהיו מילאן נגד גנואה, אודינזה נגד פיורנטינה, פארמה נגד ספאל, ססואולו מול ברשיה וסמפדוריה מול ורונה. אגב, ביום חמישי הקרוב לודוגורץ של דן ביטון, מאוויס צ'יבוטה וטאלב טוואטחה תשחק בסן סירו מול אינטר במסגרת הליגה האירופית, גם ללא קהל כמובן.

בנוגע למשחקים שנדחו במחזור האחרון, ישנם מחסורים בתאריכים לקיומים ואי ודאות בנוגע להמשך, בטח ובטח אם יצטרכו להידחות משחקים נוספים. עד כה שבעה אנשים מתו באיטליה ומעל ל-220 נדבקו בנגיף.

הווירוס התפרץ בעיקר באיזורים של ונטו ולומברדיה. אגב, ברצלונה תשחק הערב (שלישי) במרחק של כמה מאות קילומטרים מהאזור הנגוע, בנאפולי, במסגרת ליגת האלופות, אך כלל לא עלתה אפשרות של דחייה או משחק מול יציעים ריקים.


דן ביטון במדי לודוגורץ. גם הליגיונרים ישחקו מול יציעים ריקים (Barrington Coombs – PA Images / Contributor)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי