רונאלדו: "אנשים מצפים ממני המון, אבל אני לא מודאג – אני מוכן"

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

הפנומן הפורטוגלי התראיין ל"סקיי" האיטלקי וסיפק השוואה מעניינת: "הדרבי ד'איטליה הוא כמו הקלאסיקו, חבל שלא יהיה קהל". על ההפסד מול ליון בליגת האלופות: "משוכנע שנעבור"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו תמיד מעורר עניין סביבו. הפנומן הפורטוגלי מספק עונה טובה מאוד באופן אישי, אך ביום רביעי האחרון הפסיד יחד עם יובנטוס 1:0 לליון במשחק הראשון מבין שניים בליגת האלופות, ויהיה חייב להפוך את התוצאה בגומלין בכדי להימנע ממבוכת ענק.

ביום ראשון מחכה לו אינטר לדרבי ד'איטליה, משחק העונה בארץ המגף, כאשר ההתמודדות תתקיים ללא קהל בעקבות נגיף הקורונה. היום (שישי) השחקן בן ה-35 העניק ראיון ל"סקיי ספורט" האיטלקי ודיבר על ההפסד מול ליון: "אנחנו כועסים על התוצאה שהשגנו, אבל לא חוששים. אני משוכנע שנעבור. ליגת האלופות זו התחרות הכי קשה שיש. אנחנו כרגע רגועים וממוקדים בליגה, אנחנו חושבים איך לנצח את המשחקים הקרובים ורק אחר כך נחשוב על הצ'מפיונס".

על הדרבי ד'איטליה בראשון, שיתקיים במקביל לקלאסיקו: "יובה נגד אינטר זה כמו ברצלונה נגד ריאל מדריד. יהיה משחק פנטסטי מול קבוצה פנטסטית עם מאמן גדול כמו אנטוניו קונטה, אבל ננסה לנצח. אנחנו עצובים מזה שהאוהדים שלנו לא יהיו איתנו, זה יהיה מוזר להיות בלי קהל במשחק כל כך חשוב. זה אמנם לא נחמד, אבל בריאות זה הדבר החשוב ביותר ואנחנו מכבדים את ההחלטה".


רונאלדו במשחק הקודם מול אינטר (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

על הלחץ בלהיות CR7: "יש לי אחריות, אבל גם לחברים שלי לקבוצה. אולי אצלי זה יותר גדול. אנשים מצפים ממני המון, אבל הם לא מדאיגים אותי – אני מוכן. השגתי הרבה שיאים, הם באים באופן טבעי. יותר חשוב להשיג ניצחון כקבוצה, אני לא חושב על זה. אם זה מגיע אז אני בוודאי אהיה מאושר, אבל העדיפות היא לעזור לחברים שלי לנצח".

על הגעתו ל-1,000 הופעות בקריירה: "זה מספר יפה שהוא מהווה תוצאה של מסירות, עבודה קשה וכישרון. לא קל להגיע לזה בגיל 35. אני מקווה מאוד שאבקיע מול אינטר". לבסוף שלח רונאלדו מסר באיטלקית לאוהדי יובנטוס: "ביום ראשון ננצח עבורכם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי