שער ובישול ללואיס אלברטו, לאציו עלתה זמנית לפסגה

שחקני לאציו חוגגים
שחקני לאציו חוגגים | Marco Rosi/Getty Images

הקבוצה מבירת איטליה ניצחה 0:2 את בולוניה, בזכות שער מהיר של הקשר הספרדי (18), שהוסיף בישול לחואקין קוראה שלוש דקות מאוחר יותר. נאפולי ניצחה 1:2 את טורינו

(גודל טקסט)

על אף בהלת הקורונה באיטליה שגרמה לביטולי משחק יום ראשון בסרייה א', המחזור ה-26 של הליגה האיטלקית נפתח הערב (שבת) עם מוליכה חדשה כאשר לאציו עלתה זמנית למקום הראשון בזכות 0:2 ביתי על בולוניה. לאחר מכן נאפולי ניצחה 1:2 את טורינו.

לאציו – בולוניה 0:2
בעקבות דחיית המשחק בין יובנטוס לאינטר, הקבוצה מבירת איטליה ידעה שניצחון יעלה אותה למקום הראשון באופן זמני ויעלה את מפלס הלחץ אצל שתי המוליכות במחזורים הבאים. לאציו פתחה טוב ועלתה ליתרון מהיר בדקה ה-18 כאשר דווקא מלך שערי הליגה צ'ירו אימובילה מסר למלך בישולי הליגה לואיס אלברטו שכבש את הרביעי שלו בסרייה א' עם בעיטה שטוחה על סף הרחבה. כעבור שלוש דקות אלברטו חזר למקומו הטבעי כאשר הוסיף בישול 12 במספר, לחואקין קוראה שסגר את הסיפור בשלב מוקדם.


נאפולי – טורינו 1:2
אחרי ה-1:1 מול ברצלונה בשמינית גמר ליגת האלופות באמצע השבוע, הקבוצה של ג'נארו גאטוסו רשמה ניצחון ליגה שלישית ברציפות ונראה שחזרה למסלול הנכון אחרי פתיחת העונה המזעזעת, שכללה הרבה בעיות על כר הדשא ומחוצה לו. מנגד, המארחת ממשיכה להתרסק ונמצאת בתקופה נוראית, כשרשמה הפסד ליגה שישי רצוף וירדה למקום ה-15. כעת, טורינו רחוקה חמש נקודות בלבד מגנואה, אשר נמצאת מתחת לקו האדום.

קוסטאס מנולאס העלה את הפרטינופיי ליתרון בדקה ה-19, כשנגיחה נהדרת שלו הכניעה את סלבטורה סיריגו לאחר כדור חופשי שהגביה לורצנו אינסינייה מהאגף הימני. שמונה דקות לסיום ג'ובאני די לורנצו הכפיל אחרי בישול של דריס מרטנס והעניק לקבוצתו שלוש נקודות למרות כיבוש מאוחר של סימונה אדרה בתוספת הזמן. ביום חמישי נאפולי תארח את אינטר למשחק הגומלין של חצי גמר הגביע האיטלקי אחרי שניצחה 0:1 במשחק הראשון מבין השניים ותנסה להשלים את העבודה באצטדיונה הביתי.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי