באלוטלי: "כסף לא שווה את הבריאות שלנו, צריך לעצור את הליגה"

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי. מחכים ליעד הבא | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

חלוץ ברשיה העניק ראיון יוצא דפן על החשש לשחק בצל נגיף הקורונה, שבאיטליה הוביל למותם של מאות: "תתעוררו, אנחנו לא צריכים לשחק כדי לבדר אנשים. אני אוהב כדורגל יותר מכולם, אך לא אסכן את חיי אמא שלי"

(גודל טקסט)

כ-10 מיליון בני אדם נמצאים בבידוד. באיטליה הוכרז סגר על רבע מתושבי המדינה ולאחר שבהחלטת ממשלה כבר הוכרז כי כל אירועי הספורט ייערכו ללא קהל בחודש הקרוב, עד ה-3.4, כעת בהתאחדות האיטלקית מודים לראשונה שגם האפשרות שהליגה תבוטל נמצאת על הפרק.

נשיא ההתאחדות, גבריאל גראבינה, התראיין אתמול והודה: "אם יהיה שחקן מהסרייה A שהבדיקה שלו תצא חיובית ויתברר שהוא חולה קורונה, לא נשלול את ביטול הליגה כולה. עלינו להיות מציאותיים ותחת הנסיבות הקיימות לאמץ את כל אמצעי הזהירות והביטחון למען בריאות הספורטאים ולחשוב כיצד הדבר עלול להשפיע על תחום הספורט. אנחנו לא יכולים לשלול שום דבר ברגע זה, אבל גם לא יכולים לדבר על סיטואציות שאין לנו אפשרות לחזות אם יקרו".

כידוע, משחקי המחזור ה-26 ייערכו היום וכמובן שללא קהל, כך גם משחק עונה הערב בטורינו בין יובנטוס לאינטר, ועל כך הוסיף היו"ר: "זו בוודאי לא הדרך לערוך משחקים, אבל לראות את נשיאי הקבוצות, כשלכל אחד האינטרס שלו, מתעמתים אחד עם השני בתקשורת, זו בוודאי לא תמונה שמציגה את הכדורגל האיטלקי באור חיובי".

גם ארגון השחקנים האיטלקי פנה באמצעות הנשיא דמיאנו תומאסי ובבקשה רשמית לממשלה ולהתאחדות האיטלקית קרא לביטול הליגה: "זה הדבר הכי יעיל שאפשר לעשות עבור המדינה".

הראשון מבין שחקני הליגה להתייחס לדבריהם היה מרקו באלוטלי, חלוץ ברשיה שאחרי שמספר המתים במדינה כבר חצה את רף ה-230 ומעל 5,000 חולים אובחנו, אמר באופן נחרץ: "אני מסכים עם זה במאת האחוזים. כסף לא שווה את הבריאות של אף אחד, עלינו להתעורר. אל תכתבו שטויות כאילו אני והחברים שלי מוגנים, תשאלו מה ההבדל אם אנחנו משחקים כדורגל או לא ותגידו שאנחנו מוגנים כי אנחנו משחקים בלי קהל. גם כותבים שאנחנו צריכים לשחק כדי לא לקחת את ההנאה מאנשים באזורי הסגר.


קייליני ובאלוטלי (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

"אני אוהב כדורגל יותר מכם, אבל לשחק כדורגל אומר שאנחנו נוסעים ממקום למקום באוטובוס, בטיסות, ברכבות, ישנים בבתי מלון, פוגשים אנשים שנמצאים מחוץ לסביבה שלנו ביום-יום ונמצאים איתנו", המשיך באלוטלי, "אני לא פוגש את הילדים שלי בגלל וירוס הקורונה כי הם חיים מחוץ למחוז לומברדה (בו נמצא באלוטלי) וזה מקומם. אני לא רוצה שאמא שלי, שאותה אני רואה כמעט כל יום, תידבק ממני בטעות. היא לא בגיל שלי וכמה שאני אוהב כדורגל, ואני אעשה הכל בשביל הכדורגל, אני לא אסכן אותה בחיים. למה שאעשה זאת? כדי לבדר אנשים אחרים או למנוע מהם להפסיד כסף? אל תהיו מגוחכים, תתעוררו על עצמכם. מדובר בבריאות של אנשים וצריך לקחת את זה בשיא הרצינות", סיכם "סופר מריו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי