באיטליה שוקלים: פלייאוף לקביעת האלופה והיורדות

האצטדיון של יובנטוס ריק מאוהדים
האצטדיון של יובנטוס ריק מאוהדים | Valerio Pennicino/Getty Images

בארץ המגף רוצים לסיים את העונה ושוקלים כיצד להתמודד עם נגיף הקורונה, שהביא לכאוס ענק במדינה וכמובן גם בספורט. אפשרויות נוספות: סיום הליגה ללא אלופה או סיום הליגה על פי הטבלה הנוכחית

קבוצות: אינטר יובנטוס
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה הכניס את הליגה האיטלקית לכאוס, כאשר כרגע היא נדחתה לפחות עד ל-3 באפריל. השחקנים לא אוהבים את מה שקורה, גם המאמנים ובעלי הקבוצות, ועל פי דיווחים בארץ המגף, ייתכן שנמצא פתרון. בכדי לסיים את העונה הנוכחית, בסרייה A שוקלים לקיים פלייאוף אשר יקבע את זהות האלופה והיורדות לליגת המשנה.

נשיא הליגה השלישית, פרנצ'סקו ג'ירלי, עדכן כיצד הכדורגל האיטלקי שוקל להמשיך אחרי שנכח בפגישה של האנשים החזקים במדינה: "עלינו לשקול את האפשרויות האלטרנטיביות לליגה הרגילה. האפשרויות הקיימות הן לסיים את הליגה ללא אלופה, לסיים את הליגה על פי הטבלה הנוכחית או באמצעות משחקי פלייאוף".

כידוע, משחקי הליגה האיטלקית הושפעו מאוד בגלל ווירוס הקורונה שמשתולל במדינה, ובעיקר במחזור האחרון. המשחק בין פארמה לספאל החל באיחור של יותר משעה אחרי ששר הספורט קרא להפסיק את הליגה, ולאחר מכן נערכו שאר משחקי המחזור ללא קהל, ביניהם המשחק הגדול של העונה בין יובנטוס לאינטר. 

כרגע נראה פשוט בלתי אפשרי לסיים את הליגה ב-24 במאי, תאריך הסיום המקורי של הליגה. הארכת העונה בעייתית כמובן אף היא, גם מהסיבה ושאין לדעת כיצד תימשך התפשטות הנגיף ובנוסף לכך, יורו 2020 אמור לצאת לדרך ב-12 ביוני, אם וכאשר הכל יתקיים כמתוכנן. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי