דיווח: כריסטיאנו רונאלדו קיבל אישור מיוחד לחזור לאיטליה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

שישה ימים לפני הגומלין שאמור להיערך בטורינו מול ליון, כוכב יובנטוס ישוב מחר לארץ המגף למרות המצור האווירי ומצב החירום בו נמצאת המדינה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

לכל כלל יש יוצא מן הכלל. בזמן שמצב החירום באיטליה נמשך וביממה האחרונה דווח על 196 מקרי מוות נוספים ואלפי נדבקים חדשים, כריסטיאנו רונאלדו, מסתבר, קיבל אישור מיוחד לשוב לארץ המגף, כך על פי דיווח שפורסם הערב (רביעי). כידוע, כל אירועי הספורט במדינה הושבתו עד להודעה חדשה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שהוביל לכך שכל מוסדות החינוך נסגרו והאזרחים התבקשו לצמצם ככל האפשר את היציאה מהבתים.

רונאלדו, שנמצא בחופשה פרטית במולדתו פורטוגל על מנת לחגוג את יום הולדתה של אחותה ולשהות לצד אימו שהתאוששה לאחרונה מאירוע מוחי, צפוי לשוב מחר לטורינו, זאת למרות שפורטוגל – בדומה למדינות נוספות – אסרה על אזרחי המדינה לטוס לאיטליה. אך אל תדאגו לכוכב הכי גדול של יובנטוס, שיעקוף את המצור האוויר בו נמצאת ארץ המגף ויחזור לאימונים עם חבריו לקראת המשחק מול ליון. 

הליגה האיטלקית כאמור הושבתה, אך ליובנטוס מצפה בעוד שישה ימים (שלישי ב-22:00) משחק סופר חשוב מול ליון בשמינית גמר ליגת האלופות וזו למעשה הסיבה לחזרתו של רונאלדו. אחרי שנוצחה 1:0 בצרפת במשחק הראשון, הגברת הזקנה אמורה לארח את הגומלין בדלתיים סגורות, אך בשלב זה רב הנסתר על הגלוי ולא מן הנמנע שההתמודדות תידחה או תתקיים במדינה אחרת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי