דיווח: יובנטוס תאריך את חוזהו של רונאלדו עד גיל 39

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Chris Ricco/Getty Images

בזמן שהליגה האיטלקית מושבתת, ב"טוטו ספורט" טוענים שאלופת איטליה תפעל להמשך ההתקשרות עם הפנומן הפורטוגלי, שלא מצפה לשינוי בשכרו. וגם: הגברת הזקנה מחפשת חלוץ רחבה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בזמן שהליגה האיטלקית מושבתת, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך להיות בכותרות. הבוקר (ראשון) התבשרנו כי הכוכב הפורטוגלי החליט במחווה יוצאת דופן להפוך את בתי המלון שלו בפורטוגל לבתי חולים שיטפלו בחינם בכל נשאי הקורונה. בהמשך דווח בארץ המגף כי יובנטוס רוצה להמשיך את ההתקשרות בין הצדדים לשנים ארוכות.

הפורטוגלי בן ה-35, שהגיע בקיץ 2018 וחתם עד 2022, נמצא בכושר מצוין והשווה את שיא הליגה האיטלקית עם 11 מחזורים רצופים בהם כבש. העונה יש לו 25 שערים ב-32 הופעות בכלל המסגרות, וביובנטוס בטוחים שהגיל הוא רק מספר ומבחינה גופנית רונאלדו מרגיש צעיר בעשור.

ב"טוטו ספורט" נכתב כי אלופת איטליה תציע לכוכב להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות, כלומר עד גיל 39. "עכשיו, כשאין כדורגל, ביובנטוס שמו להם מטרה עליונה – להאריך את חוזהו בקרוב, בנושא שחשוב וקרוב לליבם של האוהדים", נכתב. עוד נטען שרונאלדו הוא לא אחד שעוזב באמצע הדרך כך שהוא לא מצפה לשינוי בשכרו העומד על 31 מיליון יורו בעונה, המשכורת הגבוהה בקבוצה ובפער ניכר.

במקביל לניסיון לחדש את חוזהו של רונאלדו, יובה מחפשת חלוץ '9' צעיר שיוכל לעזור לו בנטל ההבקעות. מדובר על טימו ורנר מלייפציג, הארי קיין שהיו שמועות על רצונו לעזוב את טוטנהאם וכן גבריאל ז'סוס או מאורו איקרדי שרק מושאל לפריז סן ז'רמן. ביובה הדגישו שלא מדובר במחליף לרונאלדו אלא רק במישהו שיכול לסייע, עם מטרה נוספת – להוכיח לו שאם ימשיך עוד ביובה, הוא יוכל להוסיף עוד תארים רבים לארון ולשמור על רמה גבוהה.

כמובן שרונאלדו רוצה להוליך את הקבוצה לזכייה ראשונה בליגת האלופות מאז 1996. אשתקד הוא ויובנטוס נעצרו בשלב רבע הגמר על ידי אייאקס. כעת מוליכת הסרייה א' מחכה לדעת מתי ייערך גומלין שמינית הגמר נגד ליון, בו היא תקווה למחוק את ההפסד 1:0 מהמשחק הראשון בצרפת.


צפוי להאריך את חוזהו בשנתיים נוספות. כריסטיאנו רונאלדו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי