גם הם נדבקו: פאולו דיבאלה ופאולו מאלדיני נושאים את נגיף הקורונה

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | Emilio Andreoli/Getty Images

החלוץ הארגנטינאי של יובנטוס הוא השחקן השלישי בגברת הזקנה שחולה במחלה וכך גם זוגתו: "תודה לכולם על הדאגה, מרגישים טוב אך התוצאות חיוביות", סיפר באינסטגרם. גם אגדת העבר של מילאן נדבק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
דניאלה רוגאני היה הראשון, אחריו זה קרה לבלז מטווידי והערב (שבת) שחקן שלישי של יובנטוס נדבק מנגיף הקורונה: פאולו דיבאלה, החלוץ הארגנטינאי, שהוציא הודעה באינסטגרם וסיפר כי גם בת זוגתו אריאנה נשיאת הנגיף.

דיבאלה כתב: "שלום לכולם, רציתי ליידע אתכם שקיבלנו את התוצאות לבדיקות הקורונה שעברנו, ואני ואוראינה קיבלנו תשובה חיובית. למזלי, אנחנו מרגישים נהדר, תודה רבה לכולם על ההתעניינות".

החלוץ עצמו הכחיש בימים האחרונים את הדיווחים המרובים שהגיעו מצ'ילה, איטליה ומולדתו ארגנטינה אך כעת שיתף במצבו. תחילה כתב: "החלה שמועה שקרית על כך שנדבקתי, אבל זה לא נכון. ברור שאני מציית לנהלים ונמצא בבידוד, בדיוק כמו כולם. בימים הקרובים אדע מה תוצאות הבדיקות, אני מקווה שהן יהיו שליליות. אם אכן נדבקתי, אמשיך להישאר בהסגר". בהמשך שיתף במצבו. בכל מקרה הליגה האיטלקית מושבתת כרגע ועתידה לחזור במקרה הטוב בתחילת חודש מאי.

מייד לאחר מכן באיטליה חשפו כי גם אגדת העבר של מילאן ומנהל הקבוצה בהווה, פאולו מאלדיני, נדבק בנגיף הקורונה כמו גם בנו דניאל שמשחק בקבוצה הצעירה של המועדון אך מתאמן עם הקבוצה הבוגרת. פאולו היה בקשר עם אדם שהתברר שנבדק בקורונה. "פאולו ודניאל במצב טוב, הם כבר שבועיים בבית ללא מגע עם אף אחד, לפי הנחיות הצוות הרפואי והם יאריכו את ההסגר לפרק הזמן הנדרש עד להחלמה, נכתב בהודעה".
  

 

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hola a todos, quería comunicarles que acabamos de recibir los resultados del test del Covid-19 y tanto @orianasabatini como yo dimos positivo. Por fortuna nos encontramos en perfecto estado. Gracias por sus mensajes y un saludo a todos Ciao a tutti, volevo informarvi che abbiamo appena ricevuto i risultati del test Covid-19 e sia io che Oriana siamo risultati positivi. Fortunatamente siamo in perfette condizioni. Grazie per i vostri messaggi. Un saluto a tutti! Hi everyone, I just wanted to inform you that we have received the results for the Covid-19 test and both Oriana and I have tested positive. Luckily we are in perfect conditions. Thanks for your messages.

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי