"בזכות" הקורונה: אינטר מאמינה שלאוטרו מרטינס יישאר

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | Emilio Andreoli/Getty Images

הנראזורי כבר השלימו עם כך שהחלוץ יעזוב בקיץ, אולם התפשטות הנגיף והשפעותיו על הכלכלה הובילו לכך שראשי המועדון סבורים שאף קבוצה לא תצליח לשלם את סעיף השחרור

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

נגיף הקורונה ממשיך להתפשט ברחבי העולם ושתיים מהנפגעות הגדולות ביותר עד כה הן איטליה וספרד. גם מבחינה ספורטיבית למגיפה צפויות להיות השלכות רבות, כשמועדוני הכדורגל הגדולים כבר בוחנים את הצעדים בהם יצטרכו לנקוט בכדי למזער את ההפסדים הכלכליים הגדולים שהם צפויים לספוג בעקבות השבתת הענף לפרק זמן לא ידוע.

העיתונאי האיטלקי פיליפו טרמונטנה מדווח כי ההשלכות הכלכליות ישפיעו באופן ישיר על העסקאות בקיץ הקרוב, כשסביר להניח שלא יהיו העברות גבוהות כפי שהכדורגל האירופי הרגיל אותנו במהלך השנים האחרונות. כתוצאה מכך, אינטר מאמינה כי היא תצליח להשאיר בשורותיה את לאוטרו מרטינס, שמוזכר ללא הרף בהקשר של ריאל מדריד וברצלונה במהלך החודשים האחרונים. 

כידוע, למרטינס יש סעיף שחרור על סך 111 מיליון יורו. לפני התפרצות נגיף נראה היה שאי אפשר יהיה לעצור את עזיבתו ואינטר כבר השלימה עם כך, אולם המצב החדש הוביל לכך שראשי הנראזורי סבורים שאף קבוצה לא תוכל לשלם את הסכום הנדרש על מנת לרכוש את החלוץ הארגנטינאי ובעקבות כך הוא יעמוד לרשות המאמן אנטוניו קונטה גם בעונה הבאה.

אם בכל זאת תהיה קבוצה שתסכים לשלם את סעיף השחרור ותרכוש את מרטינס, אינטר סימנה את טימו ורנר מלייפציג כמועמד המוביל להחליפו. ב-31 משחקים העונה בכל המסגרות במדי אינטר, מרטינס בן ה-22 הבקיע 16 שערים והוסיף ארבעה בישולים. למרות גילו, הוא רשם כבר 17 הופעות במדי נבחרת ארגנטינה ותרם לא פחות מתשעה שערים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי