פאולו דיבאלה: "לא יכולתי להתאמן, בקושי הצלחתי לנשום"

פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

חלוץ יובנטוס ונבחרת ארגנטינה מספר על הימים הראשונים לאחר שחלה בקורונה: "הייתה תקופה קשה, עכשיו הכל בסדר ואני מנסה לחזור לאימונים". וגם: רגע השיא שלו בקבוצה והחולצות הכי חשובות באוסף שלו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

פאולו דיבאלה היה מראשוני הכדורגלנים שחלו בקורונה. הוא אמנם הכחיש את הדיווחים במשך כשבוע, אבל בסופו של דבר אישר כי הוא ובת זוגו נדבקו בנגיף. הערב (שישי), כחלק מהבידוד הביתי בו הוא שוהה, הוא ענה לשאלות הגולשים ברשת וספיק התייחסות ראשונה על ההתמודדות עם הווירוס.

דיבאלה סיפר כי עברו עליו ימים לא קלים: "עכשיו אני בסדר, תודה לכולם. היו לי סימפטומים חזקים לפני כמה ימים, אבל עכשיו הכל כשורה. אני מנסה להתאמן, כי הייתה תקופה שפשוט לא יכולתי – סבלתי מקשיי נשימה קשים, בקושי הצלחתי לנשום והתעייפתי כל הזמן. גם חברה שלי בסדר", אמר החלוץ הארגנטיני שרשמית הפך לשחקן השלישי ביובנטוס שחלה, אחרי דניאלה רוגאני ובלז מטווידי.

הגולשים גם ניצלו את המעמד כדי לשאול את דיבאלה על אוסף החולצות שלו והוא סיפר: "מה החולצות האהובות עליי? לכל אחת יש סיפור מיוחד מאחוריה, אבל יש שלוש שמעל כולן: בופון ממשחק החגיגי לציון 120 שנה ליובנטוס, עליה הוא גם חתם לי, והחולצות של כריסטיאנו רונאלדו וליאו מסי. אלה שלושה שחקנים שייזכרו בהיסטוריית הכדורגל לעולמים ואלו חולצות שאני מאושר שיש לי".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Estamos bien

A post shared by Paulo Dybala (@paulodybala) on

לסיום, חשף החלוץ מהו רגע השיא שלו ביובנטוס: "כשהייתי ילד, תמיד רציתי לשחק כדורגל. אהבתי את זה, רציתי לעשות זאת כי זה מה שגרם לי הנאה. אף פעם לא חשבתי על הקריירה או מה יהיה איתי, פשוט הייתה לי תשוקה למשחק. ככל שהתגברתי הבנתי שזה גם יכול להפוך למקצוע. הרגע הכי גדול? השער שלי נגד אינטר. זה היה מדהים לעשות את זה לעיני כל האוהדים, היה לי משחק מצוין וזה היה שער נפלא".


דיבאלה משוחח עם מסי. אז הם גם החליפו חולצות? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי