אניילי לארגון המועדונים האירופי: "וירוס הקורונה הוא איום קיומי עבורנו"

אנדראה אניילי
אנדראה אניילי | Gettyimages

נשיא יובנטוס שעומד גם בראש ה- ECA התייחס במכתב לתקופה הקשה שפקדה את הכדורגל העולמי: "סיום המשבר יהיה האתגר הגדול ביותר שלנו. נצטרך לדון עם אופ"א בנושא הפייר פליי הפיננסי"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

עדיין אי אפשר לדעת איך משבר הקורונה ישפיע על הכדורגל האירופי, אך בימים אלו חזרה לשגרה היא בגדר חלום. מי שמבין זאת הוא נשיא יובנטוס וארגון המועדונים האירופיים (ECA) אנדראה אניילי ששלח לכל חברות הארגון מכתב בו טען ש"וירוס הקורונה הוא איום קיומי על מועדוני הכדורגל באירופה".

בהמשך אניילי כתב: "כולנו האחראיים לרווחתם ולקיומם של המועדונים שאנחנו מנהלים וכיום אנחנו עומדים בפני איום קיומי אמיתי. מכיוון שהכדורגל הושבת, זרמי ההכנסה שלנו הופסקו ולכן יהיה קשה לעמוד בכספים שהיינו אמורים להעביר לשחקנים ולאנשי הצוות".

"סיום המשבר שלנו יהיה האתגר הגדול ביותר שהכדורגל העולמי אי פעם התמודד איתו. אנחנו צריכים לערוך דיונים פעילים לגישה אופ"א במסגרת הפייר פליי הפיננסי לחשוב איך יהיה ניתן להתחשב במועדונים".

יש לציין שמעבר לתפקיד יו"ר ECA אניילי נחשב לאחד ממובילי דעת הקהל בכדורגל האיטלקי ורק לפני מספר ימים תקף את נשיא לאציו קלאודיו לוטיטו, שטען שמספר החולים נמצא בנסיגה כדי לסיים את העונה ואמר מנגד: "אני מבין שנהיית עכשיו מומחה בווירולוגיה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי