יובה הודיעה: השחקנים קיצצו בשכר לארבעת החודשים הקרובים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

"מודים לכולם על האחווה בצל המשבר", נכתב בהודעת המועדון שיחסוך 90 מיליון יורו, ואם הכדורגל יחזור עוד העונה יתקיימו שיחות חדשות על השכר. עוד קודם לכן רונאלדו ויתר על 3.8 מיליון יורו - 12% משכרו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
גם אימפריה ענקית כמו יובנטוס לא יכולה להתמודד עם משבר הקורונה. אלופת איטליה הודיעה הערב (שבת) על קיצוץ של שחקני הקבוצה במשכורת של ארבעת החודשים הקרובים – מרץ, אפריל, מאי ויוני, ורק כך תוכל להתגבר על הנזקים הכספיים העצומים.

בהודעה הרשמית שפרסם המועדון נכתב :"בשל מצב החירום בכדורגל העולמי המונע את הפעילות הספורטיבית, הגענו להסכמה עם השחקנים והמאמן בנוגע לקיצוצים. בשבועות הקרובים יושלמו הסכמים פרטניים. כך נוכל לחסוך כ-90 מיליון יורו עבור העונה הנוכחית".

האלופה הודיעה לשחקנים ולמאמן על המחווה מצדם ברגע קשה זה, ומעבר לכך הבהירה כי "אם תחרויות הספורט בעונה הזו יחודשו, נדון יחד עם השחקנים על תוספת לשכר הנוכחי שלהם".


כריסטיאנו רונאלדו. נותן יד בעת משבר (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

 
עוד בשעות הצהריים פורסם רשמית כי כריסטיאנו רונאלדו הסכים לקצץ בשכרו בגובה 12%. הפורטוגלי, שמרוויח את המשכורת הגבוהה ביותר בטורינו (31 מיליון יורו) ויתר על 3.8 מיליון יורו.

הפורטוגלי שוחח בטלפון עם הקפטן ג'ורג'יו קייליני שפנה בשם ההנהלה לאחר ששוחח עם המנהל המקצועי פאביו פארטיסי וכן עם הנשיא אנדראה אניילי, וזו הייתה רק ההתחלה. גם ג'יאנאלואיג'י בופון שעתיד להאריך את חוזהו בקבוצה, היה מבין הראשונים שנרתם למען המועדון.

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי