זלאטן איברהימוביץ': "אני לא יודע מה יהיה איתי בסוף העונה"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ' | MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images

החלוץ השבדי התראיין במולדתו ולא פסל אפשרות שיפרוש בתום העונה: "כיום אני לא חושב על עצמי או על כדורגל, יש כל כך הרבה דברים נוספים". וירוס הקורונה: "קורה משהו חדש בכל יום, עלינו להיות סבלניים"

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

אחרי שדווח בשבוע שעבר בל'אקיפ הצרפתי שזלאטן איברהימוביץ' שוקל לפרוש בסיום העונה, החלוץ השבדי בן ה-38 סיפק התייחסות ראשונה במהלך ראיון במולדתו והודה: "אני עוד לא יודע מה אני רוצה. אני רוצה להמשיך להתפתח, אבל אני לא חושב רק על עצמי או על הכדורגל, אלא על כל מה שמסביבי. המשפחה שלי והאושר שלי, כדורגל הוא הקריירה שלי, אבל יש כל כך הרבה דברים נוספים בחיים שלי".

על התפשטות וירוס הקורונה אמר: "נראה שמשהו חודש קורה בכל יום, איטליה הוא הבית השני שלי והיה מדהים לחזור שוב לשחק בסן סירו מלא עד אפס מקום. התגעגעתי לתשוקה שיש לאיטלקים לכדורגל. מי יכול היה לחזות את הווירוס הזה, עצוב שהליגות הושבתו, אבל עלינו לכבד את החוקים ולהיות סבלניים, בריאות הוא הדבר החשוב ביותר".

יש לציין כי זלאטן איברהימוביץ' שחזר ללבוש את מדי הרוסונרי רק בחודש ינואר, חתום עד תום העונה. לפי הדיווחים בשבועות האחרונים השבדי לא יחדש את חוזהו בקבוצה בגלל שלא היה מרוצה מפיטוריו של המנהל הספורטיבי זבונימיר בובאן, לאחר שהקרואטי העביר ביקורות פומבית נגד המנכ"ל איבן גאזידיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי