"מסי הוא לא חלום בלתי אפשרי עבור אינטר"

ליאו מסי חוגג
ליאו מסי חוגג | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מאסימו מוראטי, נשיא הנראזורי בעבר, משוכנע: "יהיה אפשר לצרף אותו, הוא קרוב לסיום חוזה, אני חושב שנראה דברים מוזרים מאוד בסוף השנה". בארסה רוצה את לאוטרו? האיטלקי מציע עסקת חליפין

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא סוד שברצלונה מחזרת נמרצות אחרי לאוטרו מרטינס, חלוצה הנפלא של אינטר, וייתכן שהוא אכן יגיע הקיץ לספרד. אלא שלנראזורי יש חלומות גדולים: לכלול אותו בעסקה אפשרית בתמורה לליאו מסי. הדובר הוא אינו המאמן אנטוניו קונטה או המנהל הספורטיבי בפה מארוטה, אבל בהחלט איש חשוב מאוד באינטר – הנשיא לשעבר מאסימו מוראטי, שכבר הצליח לעשות את הבלתי יאומן בעבר כשהחתים את רונאלדו מברצלונה בקיץ 1997 כשהיה השחקן הטוב בעולם.

מוראטי אמר בראיון לרדיו: "אני בכלל לא חושב שמסי  הוא חלום אסור. אולי אפילו יהיה אפשר לצרף אותו. הוא נמצא לקראת סוף החוזה, אני לא יודע עד כמה המצב הזה ישנה משהו, אבל אני חושב שנראה דברים מוזרים מאוד בסוף השנה".

על האפשרות שלאוטרו יהיה חלק מהעסקה: "הוא בחור טוב מאוד, שחקן שהתקדם יפה, אכפת לו מהקריירה שלו ואשמח אם יישאר באינטר. אך כפי שאמרתי קודם, עלינו לראות אם הוא חלק מעסקה שתוכל להביא שחקנים גדולים יותר לכאן – כמו מסי".

לסיום התייחס גם לחידוש העונה הנוכחית: "מה צריך לעשות? אני לא יודע אם סיום העונה הוא חובה בינלאומית. הכל השתנה, אי אפשר לסמוך על כללים ישנים, אנחנו זקוקים לדמיון, הנורמליות כבר לא קיימת. 22 קבוצות בעונה הבאה? זה אולי יהיה הדבר הנכון, אבל העונה תהיה ארוכה מאוד, אני לא יודע כמה יהיה אפשר להספיק. כשנחזור לשגרה תצטרך להיות תשומת לב ענקית".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי