מוראטי: "אינטר חושבת על מסי, יש לה את האומץ להחתים אותו"

ליאו מסי
ליאו מסי | Alex Caparros/Getty Images

יודע משהו שירעיד את ברצלונה? בעלי נראזורי בעבר שוב התבטא לגבי הכוכב הארגנטינאי: "לסטיבן זאנג (הנשיא הנוכחי) יש אומץ. ליאו יוכל להשיב הרבה חמצן לסרייה א'". וגם: ההצעה לבטל את העונה ושכר השחקנים

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

למרות שהקורונה עצרה את הכדורגל, שמועות העברות אפשריות של כוכבי הכדורגל האירופי לא פוסקות, בין אם אלה ניימאר, קיליאן אמבפה, לאוטרו מרטינס, הארי קיין ואחרים. בעבר היה בלתי נתפס לחשוב על ליאו מסי משחק בקבוצה אחרת שאינה ברצלונה, אבל גם אומרים שאין עשן בלי אש. מאסימו מוראטי, נשיא אינטר, שוב התראיין בעניין ולאחר שאמר בפעם הקודמת "מסי הוא לא חלום בלתי אפשרי עבור אינטר", העלה עוד יותר את הציפיות של אוהדי הנראזורי.

מוראטי אמר: "דמיינתי מצב כזה שהוא יכול להגיע אלינו. אני משוכנע שבאינטר חושבים על זה. לסטיבן זאנג (נשיא אינטר) יש את האומץ לכך. אני מקווה שלוח הזמנים קצר ממה שאני חושב". לאחר מכן נשיא הנראזורי בעבר לקח צעד אחורה ואמר: "אני לא רוצה לשים את עצמי כנושא, זה לא שווה הרבה. כמובן שאני מדבר כאחד שהוא כבר מחוץ למועדון".

מה מסי יכול להוסיף: "הוא ישיב לנו הרבה חמצן לסרייה א' ולמאבק האליפות ויעניק תקוות גדולות לאינטר", סיכם מוראטי, ששיבח את עבודת הבעלים (גם בנושא התמודדות המדינה שלו, סין, עם קורונה), וצחק כשנשאל מה יקרה אם וונדה איקרדי תתקשר אליו. בכל מקרה, נראה שבאיטליה מפנטזים שוב על הקרב בין ליאו מסי לכריסטיאנו רונאלדו.


מסי נגד ברוזוביץ'. ישתפו פעולה? (LLUIS GENE/AFP via Getty Images)

על המצב באיטליה: "כולם סובלים, המצב הזה משפיע על העתיד, אנחנו לא יודעים כמה זמן הצריכה תהיה אפס בכל העולם, צריך סבלנות רבה. אני מעעריץ את הרופאים והאחיות. המספרים נוראיים אבל אין את מי להאשים. הסקודטו? אני מצטער לאכזב מישהו אבל לא הייתי חושב על האליפות הזו יותר. אין כאן נורמליות. אסור להעמיד את השחקנים והאנשים בסיכון. לדעתי תמיד תהיה רמת סיכון גבוהה כל עוד אין חיסון. אסור לשלוח 60,000 איש למגרשים שוב וגם לא 2,000. המצב טראגי, זה לא שאני מנסה להגזים".

שכר השחקנים: "אני לא קפדן במיוחד, אבל השחקנים שהכרתי באינטר בתקופה הארוכה שלי שם, מהקבוצה של רונאלדו נזאריו ועד הגיבורים שזכו בטרבל – הם היו באים מיוזמתם ואומרים לי שהם מוכנים לקצץ בשכר".

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי