לזה הוא לא ציפה: מריו באלוטלי ספג ביקורות מאחיו

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

"כשהוא במיטבו הוא בלתי ניתן לעצירה, חבל שהוא משחק רק ב-30% יכולת, כל דבר קטן גורם לו לשקוע", אמר אנוק ברוואה, שמסביר את הכישלון הנוכחי בברשיה וחושף פרט פיקנטי מהעבר

(גודל טקסט)

 אין ספק שמריו באלוטלי לא עמד בציפיות הגדולות שהיו ממנו בתחילת הקריירה. בקיץ הקרוב החלוץ האיטלקי כבר יהיה בן 30. נראה שהמטרה הברורה שלו להמשך הדרך היא להיכלל בסגל נבחרת איטליה ביורו 2020 (שייערך בעוד שנה). לאחר שהמאמן רוברטו מנצ'יני התראיין והביע אופטימיות זעירה לגביו, הגיע תורו של אנוק ברוואה, אחיו של החלוץ, שבראיון באיטליה הודה שהחלוץ משחק רק ב-30% מיכולתו, וסיפק אנקדוטות נוספות על הקריירה שלו.

 
 
על החגיגה המפורסמת נגד גרמניה ביורו 2012: "מריו נתן לי חולצה של פורטו שהוא השיג אחרי משחק במדי מנצ'סטר סיטי. כשהיינו משחקים בפלייסטיישן, תמיד רציתי להבקיע וחגגתי כמו החלוץ האלק. זו הסיבה שהוא עשה את החגיגה הזו. אני יותר טוב ממנו במשחקי וידאו, אבל הוא מתעצבן, זורק את הג'ויסטיק (שלט), וממציא תירוצים, כואב לו להפסיד".
 
 
החיים עם באלוטלי: "לא קל לחיות איתו, הוא כל כך מלא אנרגיה ולעולם לא רוצה להישאר בשקט. אם תנוח, הוא יבוא להעיר אותך. הוא תמיד יהיה כל כך חיובי והאופטימיות עזרה לי מאוד בחיים".

באלוטלי במדי ברשיה (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)
 

 
עצה לאחיו: "הדבר היחיד שהייתי רוצה לומר לו – תשחק במאה אחוז, כי ככה תהיה בלתי ניתן לעצירה. במקום זאת הוא משחק רק ב-30%. הוא מאוד רגיש, אם הדבר הקטן ביותר משתבש – זה מוריד אותו, הוא צונח. לא קל לשחק עם לחץ כל כך כבד על הכתפיים שלך".
 
 
השניים קיוו שחזרה לעיר הולדתו ברשיה תחייה את הקריירה שלו מחדש, אך זה לא קרה: "שמחנו כל כך כשהוא חתם בברשיה, הוא לא חתם פעמיים, נענה מייד ודחה כל הצעה אחרת. לרוע המזל, כל מה שהוא אומר נצבע ונתפס באור שלילי. זו הסיבה שהוא כתב "Why alwyas me?" (למה תמיד אני) על החולצה".
 
 
הגזענות: "אני כל כך מתרגז כשאני רואה אותו קורבן להתעללות כזו, הייתי רוצה להיות לידו באותו רגע על המגרש, לחבק אותו ולתמוך בו. אני חושב שעונשים קשים יותר נגד האוהדים האלה היו עוזרים".

"כל דבר שהוא עושה נתפס באור שלילי" (צילום מסך)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי