דל פיירו ודיבאלה מתכננים דו-קרב, בופון הסכים להאריך את חוזהו

אלסנדרו דל פיירו, פאולו דיבאלה
אלסנדרו דל פיירו, פאולו דיבאלה | Gettyimages

אגדת העבר של יובה הזמין את הארגנטינאי לתחרות בעיטות חופשיות: "עשר בימין, עשר בשמאל וג'יג'י בשער". השניים נזכרו בשערים הגדולים שלהם בקריירה. השוער העביר מסר להנהלה שימשיך עד 2021

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

רבים רואים בפאולו דיבאלה יורשו של אלסנדרו דל פיירו ביובנטוס. שני חלוצים נפלאים שקשורים לחולצה מספר 10, עם איכות יוצאת דופן, וכישרון בלתי רגיל לבעיטות החופשיות, בניגוד לכריסטיאנו רונאלדו שלוקח את רוב הבעיטות אך לא מצליח לכבוש. השניים קיימו שיחת לייב דרך האינסטגרם והזמינו זה את זה לאתגר. מי לדעתכם ינצח?

 
"תזכור, עשר בעיטות חופשיות ברגל ימין ועשר ברגל שמאל", אמר דל-פיירו, כשבין הקורות יעמוד כמובן ג'יאנלואיג'י בופון. בהמשך השניים בחרו את השערים היפים ביותר שלהם במדי יובנטוס, בכדור חופשי כמובן.
 
 
דל פיירו טוען שהשער שכבש דיבאלה נגד אינטר במשחק האחרון לפני הפגרה הוא השער הנבחר: "זה היה שער מאוד מורכב, זה היה שער ממש של". דיבאלה ענה: "אולי, אני לא חושב שסמיר הנדנוביץ' ציפה שאכבוש משם. חבל שלא חגגתי לאחר מכן עם אוהדי יובה. לא כיף לשחק לעיני מגרש ריק". דיבאלה טען שהשער היפה מבחינתו היה דווקא נגד אתלטיקו מדריד העונה, שער ניצחון מכדור חופשי, כשהצליח להפתיע את יאן אובלק. החלוץ הסביר: "מבחינת החשיבות זה היה השער הזה, שער ניצחון, ולא היה לי זמן רב לקבל החלטה. פיאניץ' אמר לי לבעוט נמוך, אבל בחרתי אחרת".
  

 
 
ומה עם אגדת העבר של יובה? דל פיירו נזכר בשער שכבש נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו בשלב הבתים בעונת 2008/09: "זו הייתה חוויה מיוחדת, כל הקהל שלהם קם על הרגליים והריע לי".
 
 
לסיום דיבאלה סיפר על ההתמודדות שלו עם נגיף הקורונה: "היו לי תסמינים ממושכים יותר מאשר מאוריאנה (בת זוגו). לא יכולתי להתאמן כמו שצריך, בקושי יכולתי לרוץ. הרופאים שלחו לי ויטמינים אך למרבה המזל הרגשתי יותר טוב בימים האחרונים. אני מחכה לראות את תוצאות הבדיקה האחרונות". כזכור, דיבאלה חשב שהחלים מהמחלה אך נמצא חיובי בבדיקה לאחר מספר ימים.
 
 
עוד ביובה: לפי "קוריירה דלה ספורט", בופון הודיע לראשי הקבוצה שהוא מוכן להאריך את חוזהו בעונה נוספת, קרי עד 2021. השוער שרשם העונה 11 הופעות בכל המסגרות,  ימשיך לשחק עד גיל 43 ויקווה לזכות בתואר היחיד שחסר לו – ליגת האלופות. כזכור, הביאנקונרי נכנעו 1:0 לליון במשחק שמינית הגמר ולאחר שמשבר הקורונה יחלוף הם מצפים להפוך את התוצאה בגומלין.

בופון. ימשיך עד 2021 וגם יעמוד באתגר (Emilio Andreoli/Getty Images)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי