Sport1 Banner

אופטימיות באיטליה: העונה תתחדש במאי ותסתיים ב-12.7

יובנטוס מול לאציו
יובנטוס מול לאציו | FAYEZ NURELDINE/AFP via Getty Images

דיווחים: לאור מספר החולים המאומתים שהולך ופוחת מדי יום בארץ המגף, קבוצות הסרייה A יבקשו לקבל אישור מיוחד לשוב לאימונים בעוד שבועיים כדי לחדש את עונת 2019/20 ב-31.5

(גודל טקסט)

בשורות טובות מאיטליה? לפי החדשות הבוקר (ראשון), ישנן הערכות ראשוניות על כך שקבוצות הסרייה A יזכו לאור ירוק לשוב לאימונים החל מה-4 במאי לכל המאוחר, יום אחרי התאריך בו אמורות להינתן הקלות והמדינה צפויה להשתחרר מהסגר. האימונים אמנם אמורים להיערך תחילה בקבוצות, אולם בארץ המגף מצפים לכך בכיליון עיניים ובאמונה שלמה שהדבר יאפשר את חזרת הליגה ב-31.5.

מספר החולים המאומתים באיטליה ממשיך לרדת מדי יום ולפי "קוריירה דלו ספורט" הקבוצות ינסו לשוב אישור לחדש את אימוניהן שבוע קודם לכן, ב-27.4, כדי להיערך לחזרה לשגרה ולערוך בדיקות מקיפות לכל השחקנים. חלק מהמטרה היא גם להשיב אותם לכושר משחק בהקדם וכך לסיים את העונה תוך חודש אינטנסיבי במיוחד ולצמצם את הסיכויים של פציעות כתוצאה מלוח הזמנים הצפוף, על פיו ישחקו מה-31.5 ועד ה-12.7 בכל שלושה ימים, כדי לפנות את הבמה למשחקי ליגת האלופות והליגה האירופית.

יש לציין שבאיטליה לא נערכים לאפשרות שישחקו עם קהל ביציעים עד ינואר 2021. באשר לגביע האיטלקי, שנעצר בשלב חצי הגמר, לא מן הנמנע כי המשחקים יידחו לעונה הבאה ומחזיקת הגביע לעונת 2019/20 תוכרז בעיצומה של 2020/21.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי