Sport1 Banner

ארון ראמזי: "פוחד להשמין, אני אוכל יותר מדי ביסקוויטים"

ארון ראמזי
ארון ראמזי | Marco Luzzani/Getty Images

קשר יובנטוס סיפר על הקשיים בהסגר בלייב צ'אט באינסטגרם: " אשתי היא טבחית מעולה ואני אוהב לאכול טוב וזה הפך לבעיה". על רונאלדו: "אני חושב שהוא בין הגדולים בהיסטוריה"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בעוד באירופה רק מפנטזים על חזרת הליגות, יש כאלו שחוששים מהרגע שישובו לכר הדשא בגלל ניהול אורך חיים לא ספורטיבי שנכפה עליהם בגלל משבר הקורונה. אחד מהם הוא קשר יובנטוס ארון ראמזי שהודה במהלך לייב באינסטגרם שהוא פוחד להשמין.

"זו תקופה לא קלה", הסביר ראמזי: "אני עושה את כל התרגילים שהמועדון נתן לי לעשות בבית. אבל אי אפשר להשוות את זה לאימונים במגרש. במהלך העונה אני לא חושש להשמין, אבל עכשיו הסיפור שונה".

הוולשי סיפר על הפיתויים הרבים, מהם הוא מתקשה לעמוד: "אשתי היא טבחית מעולה ואני אוהב לאכול טוב, אז זו בעיה. בנוסף יש המון עוגיות. אני אוהב להכין לעצמי תה ולטבול אותו בביסקוויט. היום זה הפך להרגל, אני מתקשה להתנגד לזה. למרבה המזל נראה שבקרוב נוכל להתאמן שוב עם הקבוצה".


"אחד הגדולים בהיסטוריה". כריסטיאנו רונאלדו (ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images)

לבסוף סיפר הקשר איך זה להכיר מקרוב את כריסטיאנו רונאלדו: "הוא לא ייאמן ואני לא צריך לומר את זה בכלל. כריסטיאנו הוא הראשון שנכנס לחדר הכושר והאחרון שעוזב אותו. מוסר העבודה שלו פשוט ברמה הגבוהה ביותר. ככדורגלן אני חושב שהוא בין הגדולים בהיסטוריה".


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי