מפגש פסגה: דל פיירו וטוטי סקרו את הקריירה בשיחה מיוחדת

פרנצ'סקו טוטי, אלסנדרו דל פיירו
פרנצ'סקו טוטי, אלסנדרו דל פיירו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

הסמלים הבלתי מעורערים של יובה ורומא דיברו על שיתוף הפעולה והזיכרונות מנבחרת איטליה, הטעם החמוץ מכך שלא זכו בכדור הזהב וגם על החברות המיוחדת שלהם

(גודל טקסט)

בזמן שבכדורגל האיטלקי מתחילים לגלות אופטימיות לגבי חזרת הליגה בחודש מאי, לאוהדים הייתה סיבה נוספת לחייך – שיחה נוסטלגית במיוחד בין שני סמלי ענק וגיבורים של ארץ המגף – פרנצ'סקו טוטי, הלב של רומא, ואלסנדרו דל פיירו שכמעט את כל הקריירה שלו העביר במדי יובנטוס – ששוחחו דרך המסכים כמובן.

 
 
דל פיירו אמר על כדור הזהב: "כשזכינו בליגת האלופות ובגביע הבן יבשתי (1996), התקרבתי לכך, היה לי סיכוי וזה לא קרה, אין דבר. טוטי הגיב: "זה תואר שכולם רוצים לזכות בו, אבל לא היה קל. היה לי פחות סיכוי מאחרים כי לא זכיתי בהרבה תארים. כמובן שהייתי רוצה".
 
 
החברות שלהם: "הייתה יריבות אבל כבוד הדדי גדול מאוד, הפכנו לחברים מחוץ למגרש", סיפר דל פיירו. אף מאמן, משחק או מפעל לא היה באמצע החברות שלנו", הגיב טוטי.


דל פיירו וטוטי בנבחרת (VINCENZO PINTO/AFP via Getty Images)
 

 
רגע השיא של השניים היה כמובן כשזכו במונדיאל עם איטליה ב-2006. דל פיירו סיפר: "הגל הרגשי הראשון שמציף אותך – זה מכריע. לראות את התגובה של האנשים כשכולם עומדים, בוכים, לא מאמינים, שמחים אבל עצובים (בשל פרשת השחיתות). זה היה יותר מזכייה בגביע, יום ייחודי".
 
 
שניהם מצרים על כך שלא שיחקו מספיק יחד בנבחרת. כוכבה של יובה בעבר סיפר: "היינו צעירים, לדעתי ראיתי אותו לראשונה באחת הנבחרות. הבנו אחד את השני בלי לדבר יותר מדי. ג'ובאני טראפטוני היה זה שנתן לנו לשחק הרבה פעמים יחד, גם במונדיאל 2002. חבל שזה לא קרה קצת יותר". טוטי סיכם: "יכולנו להיות צוות משלים נהדר. אחד חלוץ מקדימה והשני קצת מאחוריו, אולי אפילו אחד מאיתנו בצדדים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי