אינטר הציעה לברצלונה: לאוטרו מרטינס תמורת אנטואן גריזמן

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

האם הנראזורי מבשלים את הטרייד הגדול של עולם הכדורגל? ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שהקטלונים יקבלו את הארגנטיני בתמורה לצרפתי, שרק באוקטובר האחרון החמיא לקונטה. הבעיה: קיצוץ נוסף בשכר עלול לטרפד את העסקה

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

בוקר חדש, ידיעה חדשה על לאוטרו מרטינס לברצלונה, אלא שהפעם, בניגוד לכל עשרות הידיעות בשבועות האחרונים, מדובר בדיווח שמקורו באיטליה – למעשה זו ידיעת השער ב"גאזטה דלו ספורט" ולפיה אינטר הציעה לברצלונה את לאוטרו מרטינס בתמורה לאנטואן גריזמן.

"זו לא בקשה פרובוקטיבית", נטען ב"גאזטה", "רק באוקטובר שעבר גריזמן אמר על אנטוניו קונטה שהוא אחד המאמנים הכי טובים בעולם". עם זאת, גם אם ברצלונה תסכים למהלך, צפויים קשיים בדרך ודווקא החלוץ שלה הוא שעלול לטרפד עסקה כזו.

קונטה ישמח לראות את גריזמן בחוד של הנראזורי לצדו של רומלו לוקאקו, גם באינטר מבינים שלא ניתן יהיה להחזיק את לאוטרו מרטינס בקבוצה יותר מדי בניגוד לרצונו ושיש לנצל את העובדה שהוא בשיאו ושניתן לנקוב בתג מחיר של מעל 100 מיליון יורו, ולכן הציעו לברצלונה להחליף את גריזמן במרטינס – הצרפתי עלה להם 120 מיליון יורו רק בשנה שעברה ואילו לארגנטינאי סעיף שחרור מאינטר על סך 111 מיליון יורו.

גריזמן גם בן 29 ואילו מרטינס רק בן 22, כך שברצלונה תקבל חלוץ צעיר יותר תמורת העברת מי שהגיע בעונה שעברה מאתלטיקו מדריד ואיכזב בעונת הבכורה, בזמן שמרטינס הפך לאחד החלוצים המובילים באירופה.


לאוטרו מרטינס. גריזמן יסכים למהלך כזה? (Marco Luzzani / Stringer)

ולמרות כל האמור לעיל, גריזמן עלול לטרפד את העסקה לא רק מפני שלא ירצה לעזוב את ברצלונה ויעדיף להישאר ולנסות לעמוד ברצף הציפיות, אלא גם בשל העובדה שהוא קיצץ בשכרו בשביל לעבור לברצלונה: באתלטיקו מדריד הוא הרוויח כ-23 מיליון יורו בכל עונה וכעת הוא מרוויח 17 (לפני קיצוץ בגלל הקורונה) ולאינטר אין אפשרות לשלם לו סכום כזה, כך שהוא יצטרך לקצץ פעם נוספת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי