מכינה את הקרקע? המועמד המוביל להחליף את לאוטרו

לאוטרו מרטינס
לאוטרו מרטינס | TIZIANA FABI/AFP via Getty Images

לפי התקשורת האיטלקית, אינטר כבר החלה להיערך ליום שאחרי הארגנטינאי וסימנה את טימו ורנר, בו מעוניינות גם באיירן מינכן וליברפול. גם מרסיאל, אובמיאנג וז'ירו הוזכרו בהקשר של הנראזורי

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) בעיתון האיטלקי 'לה גזטה דלו ספורט', אינטר כבר נערכת ליום שאחרי לאוטרו מרטינס וסימנה את המועמד המוביל להחליף את הארגנטינאי שכידוע מחוזר נמרצות על ידי ברצלונה.

האיש שראשי הנראזורי היו רוצים לראות בסן סירו אם וכאשר מרטינס יעזוב הוא טימו ורנר מלייפציג, אולם במועדון מבינים כי צפויה להם תחרות קשה על שירותו עם מועדונים מפוארים ועשירים כמו ליברפול ובאיירן מינכן.

על פי הדיווחים, ורנר מחזיק בסעיף שחרור על סך כ-55 מיליון יורו, סכום שאינטר תוכל לשלם אם אכן תמכור לברצלונה את מרטינס, שבחוזהו יש סעיף שחרור בגובה 111 מיליון יורו. מלבד החלוץ הגרמני, בעיתון הזכירו גם את פייר אמריק אובמיאנג, אנתוני מרסיאל ואוליבייה ז'ירו כמועמדים אפשריים.

רק הקורונה הצליחה לעצור את העונה החלומית של ורנר בן ה-24, שהבקיע 21 שערי ליגה ב-25 הופעות במדי לייפציג, שניצבת במקום השלישי בבונדסליגה במרחק חמש נקודות מהמוליכה באיירן מינכן. בליגת האלופות הוא מצא את הרשת ארבע פעמים בשמונה הופעות וסחף את הקבוצה לראשונה בתולדותיה לשלב רבע הגמר.


גם אינטר בתמונה. טימו ורנר (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי