עד הפעם הבאה: ברצלונה בהחלטה דרמטית לגבי ניימאר

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout / Handout

ב'רדיו קטאלוניה' טוענים שאלופת ספרד ירדה מהאפשרות לצרף את הברזילאי של פריז סן ז'רמן, זאת בשל ההפסדים שנגמרו בעקבות משבר הקורונה. כעת על הפרק: הארכת חוזהו של מסי וצירוף לאוטרו מרטינס

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)

סוף לחרושת השמועות לגבי ניימאר? סביר להניח שלא, אבל לפי דיווח שפורסם הבוקר (שישי) ב'רדיו קטאלוניה', ברצלונה ירדה סופית מהאפשרות לצרף את הכוכב הברזילאי של פריז סן ז'רמן בקיץ הקרוב.

על פי הדיווח, נגיף הקורונה פגע קשות במצב הכלכלי של הקבוצה, שסובלת כעת מהפסדים כספיים עצומים בעקבות עצירת הכדורגל. לפיכך, ראשי ברצלונה החליטו לרדת בשלב זה מהאפשרות להחזיר את ניימאר, לו חוזה עד 2022 בפריז.

על פי האתר "טרנספרמרקט", שוויו של ניימאר אמנם צנח ל-128 מיליון יורו בגלל הקורונה, אולם עדין מדובר בסכום שברצלונה תתקשה לשלם. בנוסף, בשלב זה אלופת ספרד מעדיפה להתמקד בהבאת חלוץ שייכנס לנעליו של לואיס סוארס בן ה-33 ובהארכת חוזהו של ליאו מסי.

מי שנמצא חזק על הכוונת של ראשי ברצלונה, כך על פי הדיווחים בחודשים האחרונים, הוא לאוטרו מרטינס מאינטר, לו סעיף שחרור על סך 111 מיליון יורו. גם במקרה הנ"ל, אלופת ספרד מעדיפה לבצע טרייד כזה או אחר במסגרת היא תעביר לנראזורי שחקנים בתמורה לחלוץ.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי