כריסטיאנו רונאלדו ישוב לאיטליה, אך לא מתכוון להיכנס לבידוד

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | INA FASSBENDER / AFP

לפי הפרסום בפורטוגל, CR7 אמור במהלך השבוע הבא לחזור לטורינו ויחד עם יובנטוס לשוב לאימונים, אולם לא מעוניין פעם נוספת להישאר סגור בביתו. הפתרון: יעבור שתי בדיקות קורונה עם הגעתו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

במקביל לשלל הידיעות ברחבי העולם על כריסטיאנו רונאלדו בשבועות האחרונים, החל מדיווחים על רצונו לעזוב את יובנטוס ועד אימוניו בניגוד להנחיות באיי מדיירה, הבוקר (שישי) דווח בפורטוגל שבשבוע הבא הוא יעלה על מטוס וינחת באיטליה, במטרה להצטרף לאימוניה של יובנטוס בתחילת מאי.

איטליה מנם שסבלה ועודנה סובלת יותר מכל מדינה אחרת באירופה מנגיף הקורונה, אולם ראשי הכדורגל מקווים שיאושר להם כבר בעוד כשבוע לשוב לאימונים וכך לקדם את הסיכוי שתחודש עונת 2019/20 בסרייה A. כמו CR7, כל הקבוצות ממתינות בימים אלה לשובם של השחקנים הזרים, אבל בניגוד אליהם – הכוכב הגדול של הגברת הזקנה לא מתכוון להיכנס לבידוד פעם נוספת.

איטליה כולה בסגר כבר חודש וחצי, מאז ה-10.3, ובתקופה הזו גם כריסטיאנו רונאלדו, יחד עם זוגתו ג'ורג'ינה, הילדים ואמו דולורס, שוהים בביתו באיי מדיירה. כעת, לפי העיתון הפורטוגלי "אוז'וגו", כריסטיאנו רונאלדו מתכוון לשוב לטורינו ולעבור מיידית בדיקת קורונה כפולה כדי להוכיח שהוא שלילי לנגיף. רונאלדו, כמו יתר השחקנים, ייבדק פעמיים ואם יימצא שלילי ישוב לשגרה מלאה באישור הרשויות.


MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

כידוע, שלושה שחקני יובנטוס חלו בקורונה בחודש האחרון, דניאלה רוגאני, בלז מטווידי ופאולו דיבאלה, ולכן בקבוצה יקפידו לערוך לשחקנים בדיקות כפולות – הראשונה כדי לאשר שאין נשאים של הנגיף בקבוצה והשנייה שתיערך זמן קצר לאחר מכן כדי לשלול אפשרות של התפשטות נוספת בין שחקני הסגל. למעשה, יובנטוס מתכוונת לבדוק את שחקניה באופן כמעט יום-יומי לפחות בשבוע הראשון של האימונים. בשבוע השני ואילך, ייבדקו רק שחקנים שסובלים מתסמינים או שיש חשש שנובע לגביהם על סמך האימונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי