חולצה של מראדונה גייסה 55 אלף יורו לצדקה, הכוכב הגן על רונאלדיניו

דייגו מראדונה
דייגו מראדונה | read STAFF/AFP via Getty Images

למען תושבי נאפולי: צ'ירו פררה העמיד במכירה פומבית את חולצת הנבחרת של השחקן האגדי, כדי לתרום את הכסף לצדקה. הארגנטינאי התרגש: "ניצחנו במשחק נוסף. קיבלתי שוב הזדמנות להרגיש שאני חלק ממכם"

קבוצות: נאפולי
(גודל טקסט)

ספורטאים רבים נרתמים למען המאבק בקורונה וכעת גם הגיע תורו של דייגו מראדונה. שחקן העבר צ'ירו פררה העמיד את החולצה של השחקן האגדי מנבחרת ארגנטינה משנת 1987 שקיבל לאחר שהשניים החליפו חולצות במשחק בינלאומי של נבחרת איטליה ולאחר שבוע הודיע צ'ירו פררה שהחולצה של אגדת הכדורגל נמכרה תמורות 55 אלף יורו שייתרמו לתושבי נאפולי, שחטפו מכה קשה בעקבות פרוץ המחלה.

לאחר הבשורה המשמחת מראדונה כתב פוסט בפייסבוק: "ניצחנו משחק נוסף, עבור הנאפוליטנים האוהבים שלנו. אולי זה המשחק הכי חשוב שלנו וניצחנו אותו יחד, שוב התאחדנו".

"אני מודה לצ'ירו (פררה), כי הוא נתן לי שוב הזדמנות להרגיש שאני חלק ממכם. אפשרת לי לשמוע את שאגת 80,000 האוהדים בסן פאולו, כי היוזמה שלך גייסה המון כסף. אני שמח מאוד שהצלחתי לעזור לאנשים שלנו ברגע של משבר".




עוד לגבי דייגו, הארגנטינאי יצא להגנתו של רונאלדיניו בראיון קצר לתקשורת: "הוא חף מפשע, הוא הגיע לפרגוואי כדי לעבוד.  מה שקרה לו מעציב אותי מאוד. הוא לא עבריין. הבעיה הגדולה שלו כנראה היא שהוא מפורסם ואליל של מיליונים. הוא חבר שלי ואני תומך בו עד המוות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי