דיווח: רונאלדו לא רוצה לחזור לאיטליה, סביבתו הדליפה את מצבו של דיבאלה

כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה
כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

מלחמת אחים? לפי "קוריירה דלה ספורט", הכוכב שנמצא 50 יום בפורטוגל, דורש תאריכים ברורים והבטחות שהמדינה מתמודדת עם המחלה היטב, ולכן בתקשורת בספרד נכתב על החלוץ, שלטענת אוראינה רק ממתין לתוצאות הבדיקה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

באיטליה מתנהל ויכוח גדול בימים האחרונים על החזרת הסרייה א', כאשר שר הספורט במדינה טוען כי מדובר בעניין מסוכן במיוחד. דבריו לא עברו לידו של כריסטיאנו רונאלדו, הכוכב הפורטוגלי של יובנטוס ששוהה כבר זמן רב במולדתו. ב"קוריירה דלה ספורט" העלו ספקולציה מוזרה במיוחד לפיה מקורביו של השחקן דאגו להדליף דרך התקשורת הספרדית את העובדה שפאולו דיבאלה עדיין לא החלים מקורונה, כדי להצדיק את חוסר רצונו של רונאלדו לשוב לארץ המגף.

בתאריך השמונה במרץ, יום ראשון, יובנטוס גברה 0:2 על אינטר. לאחר מכן הושבתה הסרייה א' והכוכב המריא לפורטוגל באישור כמובן והוא שוהה שם כבר 50 ימים. לאחר מכן, דניאלה רוגאני, בלז מטווידי ופאולו דיבאלה נדבקו בנגיף הקורונה בזה אחר זה.

בדיווח נטען כי רונאלדו, שפרסם לא אחת את אימוני הכושר שלו באינסטגרם, דורש וודאות לגבי חידוש הליגה ושהדבר אינו כרוך בסיכון בריאותי. "הוא ממתין להתפתחויות משמעותיות בנוגע למצב החירום, תאריכים ברורים ותנאים מוחלטים", נכתב. "זמן רב עבר, והרבה השתנה, לא לטובה. זה לא צירוף מקרים שרק בספרד הדגישו את מצבו הבריאותי של דיבאלה שמתאושש מהקורונה".

דיבאלה ורונאלדו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

עוד נכתב: "יש מי שחושב שמדובר בהודעה נוספת שנשלחה מצד פמלייתו של הכוכב שטוב לו שהיכן שהוא נמצא עכשיו ושאין לו כוונה לחזור לפחות כרגע". רונאלדו, כביכול, רוצה להמחיש שהנושא עדיין רחוק מלהיות תחתית שליטה ובכך מצדיק את סירובו לחזור באופן מיידי לטורינו, כאשר בשבוע הבא האלופה צריכה לשוב לאימונים. "המצב הזה יכול להפוך להוריקן גדול בחדר ההלבשה", הזהירו ב"מונדו דפורטיבו". נזכיר כי בחודש האחרון עלו דיווחים על אפשרות לפיה רונאלדו ישוב לריאל מדריד, כשהוא צפה בניצחון הקבוצה בקלאסיקו על ברצלונה בתחילת מרץ.

בינתיים, בחזרה לדיבאלה שחולה בקורונה כבר 40 יום ולא מצליח להחלים. לפי פרופסור ג'ובאני די פרי, ראש מחלות זיהומיות בבית חולים בטורינו, הסיטואציה לא כל כך נדירה. הוא טוען שטווח ההחלמה הוא בין שמונה ימים עד 37 ימים, אך יש כאלה שלוקח להם חודשיים להחלים. לדבריו, 20% מהמחלימים זקוקים ליותר זמן כדי לחזור לעצמם.

אוריאנה, בת זוגו של דיבאלה, הכחישה שהוא עדיין חולה וסיפרה בראיון לארגנטינה: "הוא עשה שוב בדיקות אבל עדיין אין לנו תוצאות, אז אני לא יודעת מניין החדשות האלה מגיעות. כשם שהיינו פתוחים מאוד כשהתוצאות היו שנדבקנו – כך נודיע על השליליות – כשנקבל את התוצאה. אנחנו רוצים להגיד משהו רק כשאנחנו בטוחים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי