דה ליכט: "אם אתה מוכן מנטלית, אי אפשר לעצור אותך"

מתייס דה ליכט
מתייס דה ליכט | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

בצל הדיווחים על מעבר אפשרי לברצלונה, ההולנדי של יובנטוס סיפר כיצד הפך להיות בלם: "אמרו לי שעדיף לקריירה שלי שאקח צעד אחורה ואנהיג את מרכז ההגנה". וגם: התכונה הכי חשובה ושיתוף הפעולה עם ואן דייק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

עתיד הכדורגל לוט בערפל בגלל הקורונה והשמועות לגבי עתידם של בכירי השחקנים ממשיכות לזרום בקצב מסחרר. לאחרונה פורסם בספרד כי מתייס דה ליכט עשוי להצטרף לברצלונה, אך בלם יובנטוס התראיין היום (שישי) ולא אמר מילה בנושא.

דה ליכט גילה: "עד גיל 15 שיחקתי בכלל בתור קשר, הבקעתי ובישלתי שערים. לפתע אמרו לי שעדיף לקריירה שלי שאקח צעד אחורה ואנהיג את הקבוצה מהחלק האחורי. בהתחלה לא ממש אהבתי את זה, אבל כיום אני מבין שהזמן שהעברתי במרכז המגרש עוזר לי כבלם. מאז שתופעת הטיקי-טאקה התפוצצה, כולם רוצים לשחק בחלק האחורי וצריך שחקני הגנה טובים מבחינה טכנית כדי לעשות זאת".

למרות שהוא בסך הכל בן 20, דה ליכט הראה פעם נוספת כמה הוא בוגר לגילו: "אם אתה מוכן מבחינה מנטלית, אף אחד לא יכול לעצור אותך. חוזק נפשי זה מצרך הכרחי עבור שחקן הגנה. עלינו להיות מסוגלים לקחת צעד אחורה ולהבין איך אנחנו יכולים להשתפר".

על שחקני ההגנה איתם הוא משתף פעולה: "זה נהדר לשחק בהולנד עם וירג'יל ואן דייק, שהוא אחד הבלמים הטובים בעולם. אני מניח שאנחנו צמד די טוב. ביובנטוס יש בלמים מנוסים מאוד כמו ג'ורג'ו קייליני ולאונרדו בונוצ'י ואני מנסה ללמוד מהם כמה שיותר".

מתייס דה ליכט (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי