הבעיה נפתרה: כריסטיאנו רונאלדו בדרך חזרה לאיטליה

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

כוכב יובנטוס אמור היה לשוב לטורינו כדי להיכנס לבידוד ולהצטרף לאימונים, אולם מטוסו הפרטי לא קיבל את אישור הרשויות להמריא ממדריד לפורטוגל. לפי "קוריירה דלו ספורט", בקרוב מאוד הוא ינחת בארץ המגף

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו בדרך חזרה לאיטליה. בשבוע שעבר דווח שהוא ישוב לטורינו בסוף השבוע במטרה להיכנס לבידוד ולהצטרף לאימוני יובנטוס לקראת חידוש אפשרי של הסרייה A בעוד כחודש, אלא שלפי ערוץ הטלוויזיה הפורטוגלי TVI, המטוס הפרטי שלו קורקע במשך זמן רב במדריד מכיוון שלא קיבל אישור להמריא.

CR7 נמצא באיי מדיירה עם משפחתו, לשם הגיע לפני כחודשיים, עם תחילת המגפה, אך המטוס הפרטי שלו, שעלותו מוערכת בכ-30 מיליון ליש"ט, חנה במדריד ובעקבות ההגבלות בספרד לא יכול היה להמריא ממדריד לאי בפורטוגל ומשם להמשיך לטורינו, לאחר ששלושה ניסיונות שלו לעזוב נבלמו על ידי הרשויות בספרד.

אלא שהבוקר (שני) נטען ב"קוריירה דלו ספורט" שבמהלך הלילה הבעיה נפתרה, המטוס הפרטי של CR7 כבר עזב את ספרד ונחת בפורטוגל ומכאן שנראה כי במהלך היממה הקרובה הכוכב הגדול של יובנטוס ישוב לביתו בטורינו וייכנס לבידוד במשך שבועיים, שעם סיומו יחל להתאמן.

כידוע, החל מהיום ישובו חלק מקבוצות הליגה האיטלקית לאימונים ללא מגע ותחת הגבלות נוספות, בדומה לישראל, במטרה שבעוד שבועיים יתקבל אור ירוק לשוב לאימונים מלאים. בשבוע הבא אף מתוכננים כל שחקני הליגה לעבור בדיקות קורונה, בדומה להליך שכבר החל בגרמניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי