קייליני: "באלוטלי היה צריך לקבל שתי סטירות". כיצד החלוץ הגיב?

מריו באלוטלי, ג'ורג'יו קייליני
מריו באלוטלי, ג'ורג'יו קייליני | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

קפטן יובה מתכונן להשקת האוטוביוגרפיה שלו ותקף את החלוץ: "הוא אדם שלילי, אני לא מבין את אלה שחושבים שהוא בין החלוצים הטובים בעולם. הוא לא בטופ 20". מריו הגיב: "אם ככה מתנהג אלוף אז אני לא רוצה להיות"

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

ג'ורג'יו קייליני, קפטן יובנטוס, יציג בימים הקרובים את האוטוביוגרפיה המרתקת שלו. לפי מעט החלקים שפורסמו בתקשורת (באתר "לה רפובליקה" האיטלקי), הספר יעורר גלים רבים. הבלם מתח ביקורת קשה על מריו באלוטלי ופיליפה מלו ודיבר גם על השנאה הגדולה לאינטר.

"באלוטלי הוא אדם שלילי מאוד", אמר קייליני, ולא עצר כאן. "אין לו שום כבוד לקבוצה. בגביע הקונפדרציות נגד ברזיל ב-2013 הוא בכלל לא עזר לנו. היינו צריכים לתת לו שתי סטירות. יש כאלה שחושבים שהוא צריך להיכלל בין חמשת השחקנים הטובים והמובילים בעולם. מעולם לא חשבתי ככה, הוא לא יכול להיות אפילו לא בין 20 הראשונים". היריבה הראשונה של יובה בסרייה א' תהיה ברשיה, קבוצתו של החלוץ. כשנשאל האם התזמון בו אמר את הדברים הוא בעייתי, ענה: "תמיד אשתף את דעתי. אני לא חבר של כולם, אבל הם יוצאי דופן".

על פיליפה מלו: "לא יכולתי לסבול אותו. הוא לא מכבד. הוא הכי גרוע מכולם. תמיד הייתי על סף לחימה איתו. זה היה מצב לא נעים – אמרתי את זה גם להנהלה – הוא תפוח רקוב. זה לא עניין של כושר גרוע או תוצאות שליליות. אין בתוכו כלום".


קייליני. מתכונן להשקת האוטוביוגרפיה (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

השנאה לאינטר: "אנשים יבינו למה אני מתכוון. אני שונא אותם ברמה הספורטיבית כמו שמייקל ג'ורדן שונא את הפיסטונס. זה טבעי. מצד שני, 99.9% מהפעמים בהן נפגשנו על כר הדשא – צחקתי עם שחקני היריבה. כששברתי את הברך, ההודעה שהכי ריגשה אותי הייתה מחאבייר זאנטי". גם על גונסאלו היגוואין היה לו מה לומר: "גם אותו שנאתי כיריב, אבל הוא הפתיע אותי אחרי שהגיע ליובה. כל החלוצים הם אנוכיים, אבל הוא נדיב, הוא יכול להיות ג'ור. הוא ילד שאתה חייב לפנק, לתמוך בו, הוא זקוק לאהבה כדי להפגין את הפוטנציאל שלו". כזכור, ריבר פלייט רוצה לצרף את החלוץ ויש סימן שאלה גדול לגבי עתידו.

שובה של הסרייה א': "כמו כולם, אני וחסריי בחוסר ודאות. המגיפה הזו מלמדת אותנו לחיות בהווה, קשה להסתכל קדימה. נצטרך לחזור לפעילות מחדש, וזה לא יהיה פשוט. זה יהיה גם זמנם של הצעירים". כזכור, הקבוצה של מאוריציו סארי מובילה בנקודה על פני לאציו השנייה בטבלה. הבלם הוותיק שנפצע במחזור הפתיחה, חזר לשחק אחרי היעדרות ארוכה ושולב בשניים מתוך שלושת המשחקים האחרונים.

ובחזרה לבאלוטלי. לא עבר זמן רב והחלוץ הגיב בסטורי באינסטגרם: "לפחות אני מספיק כנה כדי לומר את הדברים בפנים של אנשים. מי יודע מה תגיד על חברי הקבוצה הנוכחיים שלך. היו לך כל כך הרבה הזדמנויות לעשות את זה, להתנהג כמו גבר אמיתי – ולא עשית את זה. אם להיות קפטן כמוך זה אומר להיות אלוף – אני מעדיף לא להיות אחד כזה. מעולם לא הראיתי חוסר כבוד כלפי החולצה של הנבחרת".

גם מלו לא נותר חייב: "מעניין למה הוא מתכוון. בכל מקרה, הוא צודק, לא התחברתי לאף אחד ביובנטוס ולא היה לי כבוד גם לקפטנים. הוא מתוסכל כי כשעברתי לגלאטסראיי הדחנו אותם מליגת האלופות וכך היה גם במדי ברזיל נגד איטליה בגביע הקונפדרציות. במדי הנבחרת הוא לא זכה בשום תואר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי