היגוואין וראביו היחידים מבין שחקני יובנטוס שטרם חזרו לאימונים

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | ISABELLA BONOTTO/AFP/Getty Images

החלוץ הארגנטיני נמצא בבואנוס איירס באישור המועדון, אולם הקשר הצרפתי מסרב לשוב לאיטליה ועשוי לסיים את דרכו בקבוצה בסוף העונה. פאולו דיבאלה חזר לאימונים

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

קבוצות הסרייה A האיטלקית שבו לאימונים בשבוע האחרון, עדיין תחת הגבלות כמו איסור על מגע וחלוקה לקבוצות, אבל לקראת ההחלטה שצפויה להתקבל בימים הקרובים על חידוש עונת 2019/20, ככל הנראה בעוד חודש (12.6), ביובנטוס עדיין ממתינים לשני שחקנים שישובו לעיר: הראשון הוא גונסאלו היגוואין והשני הוא אדריאן ראביו.

בניגוד לחלוץ הארגנטיני, שקיבל אישור לחזור באיחור כדי לשהות לצד אמו שנאבקת במחלה קשה, ראביו נמצא בצרפת ובהחלט מעלה תהיות וחששות בשורות הגברת הזקנה. ב"ספורט" הקטלוני נכתב כי ראביו מסרב לחזור לאיטליה בעקבות הסגר ואף מסרב לעדכן מתי בכוונתו לשוב. כזכור, רק בקיץ האחרון הגיע ראביו מפריז סן ז'רמן בהעברה חופשית אחרי סאגה ארוכה שכללה סירוב מתמשך מצד השחקן להאריך חוזה בעיר האורות, אבל גם בביאנקונרי הוא מתקשה להטביע את חותמו ונראה שגם יחסיו האישיים כעת עולים על שרטון.

למעשה, בפן המקצועי ראביו בן ה-25 רשם העונה 17 הופעות בסרייה A, אבל רק ב-11 מהמשחקים הוא פתח בהרכב ובשלושה מהם הוחלף. בליגת האלופות הוא שותף בסך הכל 278 דקות, אולם פתח בהרכב בשמינית הגמר, משחק בו יובנטוס אכזבה והפסידה 1:0 לליון – משחק שהגומלין שלו, בתקווה, ייערך בשבוע הראשון של חודש אוגוסט.


היגוואין. היחיד שקיבל אישור להישאר במולדתו (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

לפי הדיווח הבוקר ב"טוטוספורט", מי שעוקבת אחרי ראביו היא אברטון של קרלו אנצ'לוטי. יובנטוס מצדה, גם לאור התנהגותו בזמנים האלה ובעיקר בשל העובדה ששכרו מוערך בכ-7 מיליון יורו בשנה, לא תעמוד בדרכו אם הטופיז או כל מועדון אחר יפנה. עזיבה של ראביו גם עשויה לסייע לראשי הקבוצה להגיש הצעה לרכישת פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד.

כידוע, כל השחקנים הזרים ששבים לאיטליה עוד צריכים להיכנס לתקופת בידוד, בדיוק כפי שעושה בימים אלה כריסטיאנו רונאלדו שחזר מפורטוגל בשבוע שעבר, ולכן כל עיכוב של שחקן בחזרה לאיטליה משמעותי מהרגיל. היגוואין וראביו אמנם מתאמנים, הראשון בבואנוס איירס והשני בריביירה הצרפתית, אולם הם עלולים שלא לעמוד לרשות מאוריציו סארי כשהעונה תתחדש. מי שכן חזר לאימונים עם הקבוצה הוא פאולו דיבאלה, שנדבק בקורונה ורק לאחר ארבע בדיקות על פני למעלה מחודש התברר כי החלים לחלוטין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי