ראביו הכחיש את השמועות: "אל תאמינו לעיתונים ולטלוויזיה"

אדריאן ראביו
אדריאן ראביו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הקשר הגיב בהומור על הדיווחים כי אינו מתכוון לחזור לאיטליה: "כשאתה מבין שזה היה היום האחרון של השביתה שלך", וכעת בארץ המגף טוענים כי הצרפתי אמור לנחות ביממה הקרובה

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אתמול (שלישי) כלי התקשורת באיטליה הכפישו את שמו של קשר יובנטוס אדריאן ראביו וטענו שפתח בשביתה איטלקית בשל הדרישה לקצץ בשכרו, אולם הצרפתי בן ה-25 מיהר להפריח את הדיווחים הנוקבים דרך מספר פוסטים באינסטגרם.

"כשאתה מבין שזה היה היום האחרון של השביתה שלך", כתב קשרה הצרפתי של הגברת הזקנה והוסיף בהמשך: "אל תאמינו לדיווחים בעיתונים ובטלוויזיה" וצירף שלושה שלטי אזהרה צהובים.

כזכור, אתמול נכתב בארץ המגף שראביו עדיין שוהה במולדתו והחליט שלא לחזור לטורינו עד להודעה חדשה, אך כעת, באיטליה החליטו לחזור בהם ולפי הדיווחים האחרונים ראביו צריך לנחות עוד היום בטורינו ולשהות בבידוד של 14 יום, בהתאם להנחיות הממשלה ולמשרד הבריאות כלפי כל אזרח שמגיע ממדינה זרה.

אם אכן ראביו יחזור לאימוני יובנטוס, סגל הקבוצה יהיה כמעט מלא פרט לחלוץ הארגנטינאי גונסאלו היגוואין, שמסרב בכל תוקף לעזוב את מולדתו וייתכן שבשל כך ייפרד מהגברת הזקנה בתום העונה. אך כפי שראינו בדיווחים האחרונים, גם בנושא הזה יהיה כדאי מספר ימים כדי לקבל תמונה ברורה יותר.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי