דיווח: יובנטוס מוכנה לשלוח את דיבאלה בתמורה לניימאר

ניימאר
ניימאר | UEFA - Handout / Handout

על פי התקשורת האיטלקית, האלופה החליטה ללכת על הברזילאי של פריז סן ז'רמן ותסכים לוותר על הארגנטינאי. וגם: אקס ברצלונה הבהיר כי חזרה לא על הפרק

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת יותר מחודשיים בגלל התפרצות נגיף הקורונה, הבונדסליגה תשוב לפעילות בסוף השבוע הקרוב (שבת, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1), אולם שאר הליגות הבכירות באירופה עדיין נמצאות בהמתנה וכתוצאה מכך השמועות על עתידם של חלק מהשחקנים ממשיכות לזרום בקצב מסחרר.

כידוע, בתקופה האחרונה ניימאר הוזכר ללא הרף כמועמד לשוב לברצלונה, אולם על פי התקשורת האיטלקית קבוצה חדשה נכנסה למירוץ להחתמת כוכב פריז סן ז'רמן. על פי הדיווח, יובנטוס החלה לעבוד במרץ על צירוף ניימאר. לשם כך, ראשי הביאנקונרי מכנים לכלול בעסקה ולשלוח לעיר האורות את לא אחר מאשר פאולו דיבאלה. המטרה הגדולה, כמובן, היא זכייה בליגת האלופות לראשונה מאז 1996, דבר אשר ראשי יובה מאמינים שיכול לקרות בזכות שיתוף פעולה בין כריסטיאנו רונאלדו לניימאר.

על פי התקשורת האיטלקית, המכשול הגדול ביותר הוא שכרו השמן של ניימאר, שיצטרך להפחית משמעותית אם ירצה לשחק ביובנטוס. באשר לברצלונה, אתמול טען קרלוס רשאק, מאמן הקבוצה לשעבר והאיש שנחשב ליועץ של הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו, כי "העסקה בלתי אפשרית בגלל המצב הכלכלי החדש בעולם". רשאק הוסיף: "אולי ניימאר מצטער שעזב. כשאתה מבקיע גול במדי בארסה, כל העולם שומע על זה. בפריז זה עובר לידך".


הספקולציות בשיאן (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי