דיווחים באיטליה: דריס מרטנס סיכם על מעברו לאינטר

דריס מרטנס
דריס מרטנס | Gettyimages

הבלגי בן ה-33, מלך שערי נאפולי בכל הזמנים יחד עם מארק האמשיק, צפוי לחתום על חוזה לשנתיים בקבוצתו של אנטוניו קונטה ונראה שיהיה מחליפו של לאוטרו מרטינס שבדרכו לברצלונה

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

האם זהו המחליף של לאוטרו מרטינס באינטר בעונה הבאה? אחרי שבימים האחרונים נפוצו באיטליה דיווחים על כך שהחלוץ הבלגי דריס מרטנס ביקש מחברו רומלו לוקאקו לעזור לו למצוא דירה במילאנו, היום (שישי) הפרסומים עלו שלב כאשר גם "קוריירה דלו ספורט" וגם "לה רפובליקה" דיווחו על סיכום בין מרטנס לבין אינטר על חוזה לשנתיים הבאות, כך שהוא ישתף פעולה עם רומלו לוקאקו בהתקפה של אנטוניו קונטה ואולי גם יזכה לסיוע מחברו החדש לחוד במציאת דירה.

חוזהו של מרטנס יסתיים בסוף יוני, ייתכן שיוארך עד סיום עונת הסרייה A שבתקווה תתחדש בעוד כחודש לאחר שהממשלה אישרה לקבוצות לשוב לאימונים בשבוע הבא, ועל פי הפרסומים הוא החליט לסיים את המו"מ עם נאפולי, שבמשך תקופה ארוכה ניסתה להגיע עמו להבנות, ובחר לעבור לאינטר. מרטנס, מלך שערי נאפולי בכל הזמנים ביחד עם מארק האמשיק מאז פברואר האחרון, הגיע לקבוצה ב-2013 מפ.ס.וו איינדהובן וצפוי לעזוב כעת.

עוד לפי הפרסומים, טיוטות החוזה בין מרטנס לבין ראשי אינטר כבר הוחלפו בימים האחרונים וכעת כל שנותר הוא לחתום על החוזה ולהכריז על כך חגיגית. מרטנס חגג בתחילת חודש מאי את יום הולדתו ה-33, אבל גם העונה סיפק מספרים נפלאים – בליגה הוא כבש שישה שערים ובישל חמישה ב-21 משחקים ובליגת האלופות כבש שישה שערים ובישל אחד נוסף בשבעה משחקים בלבד. אם אכן יגיע הוא בהחלט עשוי להיות המחליף של לאוטרו מרטינס, שכידוע צפוי לעבור לברצלונה.


מרטנס מול מסי בשמינית גמר ליגת האלופות. הגומלין עדיין לא שוחק (Francesco Pecoraro/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי