דיווח: עסקת לאוטרו מרטינס לברצלונה על סף סיכום

נלסון סמדו, לאוטרו מרטינס, ארתורו וידאל
נלסון סמדו, לאוטרו מרטינס, ארתורו וידאל | GettyImages

בעיתון הקטלוני "ספורט" נטען כי חלוץ אינטר צפוי לעבור תמורת 60 מיליון יורו, את הדרך ההפוכה למילאנו יעשו ארתורו וידאל ואחד מבין אמרסון רויאל ונלסון סמדו

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

זה לא סוד שלאוטרו מרטינס הולך ומתקרב בצעדי ענק לברצלונה, שמזה שבועות ארוכים מנהלת מו"מ עם אינטר, אבל לפי העיתון "ספורט", העסקה על סף סיכום. מדובר בידיעה הראשית של העיתון הקטלוני הבוקר (שלישי) ולפיה ברצלונה תשלם עבורו כ-60 מיליון יורו, מחצית מסעיף השחרור שלו, ואת הדרך ההפוכה למילאנו יעשו ארתורו וידאל ואחד מבין אמרסון ונלסון סמדו.

אמרסון רויאל הוא שחקנה של בטיס בשנה וחצי האחרונות, אולם הוא נרכש על ידי ברצלונה מאתלטיקו מיניירו בקיץ שעבר תמורת 12 מיליון יורו וכחלק מהעסקה הושאל לבטיס, בשורותיה כבר שיחק חצי שנה כמושאל מהקבוצה הברזילאית. אמרסון הוא בן 21 בלבד וכבר לפני כשבועיים נטען בספרד שהוא אחד השחקנים היחידים של ברצלונה בהם מעוניין אנטוניו קונטה, מאמן אננטר, בנוסף לארתורו וידאל שאותו הוא כבר ניסה לצרף בעבר.

ללאוטרו מרטינס, שבחודש אוגוסט הקרוב יחגוג את יום הולדתו ה-23, סעיף שחרור על סך 111 מיליון יורו, אולם שהתפשטות נגיף הקורונה וההשלכות הכלכליות ההרסניות שיגיעו בעקבות השבתת הכדורגל, מונעות מברצלונה לנצל את הסעיף ומכאן שהיא מנהלת מגעים עם אינטר מזה תקופה. את מקומו של וידאל בקבוצה צפוי לתפוס קשר יובנטוס, הבוסני מיראלם פיאניץ', שדווח כי סיכם לארבע שנים ומחכה שהקבוצות יגיעו ביניהן לסיכום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי