זה סופי? "זלאטן לא יישאר במילאן"

זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'. עדיין לא חוזר | Marco Luzzani/Getty Images

סינישה מיכאלוביץ', מאמן בולוניה שנחשב לחברו הקרוב של החלוץ, סיפר על עתידו: "הוא צלצל אליי לאחרונה. הוא בוודאות לא ימשיך שם. נותר לראות האם יצטרף אלינו או יחזור למולדתו". ואיך שיתוף הפעולה יעבוד?

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

ביום חמישי האחרון נמצא זלאטן איברהימוביץ' שלילי לבדיקת קורונה ובישר על כך בדרכו היצירתית. אוהדי מילאן עדיין דואגים לגבי עתידו של הענק השבדי שכלל לא ברור שימשיך ברוסונרי. מי שחיזק את ההנחה הרווחת לפיו עתידו של זלאטן הרחק מסן סירו הוא סינישה מיכאלוביץ', מאמן בולוניה וחברו הקרוב שהתראיין בנושא.

מיכאלוביץ' אמר בראיון לטלוויזיה הסרבית: "הוא (זלאטן) התקשר אליי לפני כמה ימים. נראה מה הוא יחליט לגבי עתידו. הוא בוודאות לא יישאר במילאנו. נותר לראות אם יצטרף אלינו או יחזור לשבדיה". 

כזכור, החלוץ שסיים את חוזהו בארה"ב בינואר היה מועמד להצטרף לבולוניה אלא שלבסוף בחר לסגור מעגל במילאן. חוסר הוודאות ששורר במועדון מפחית משמעותית את סיכוייו להישאר. במהלך תקופת הסגר במולדתו, התאמנו זלאטן עם האמרבי ולא פסל אפשרות שישחק בשבדיה.


המאמן הוסיף כי השניים חברים טובים מאוד ובכל זאת הקשר המיוחד לא יפריע להם אם יצטרכו לשתף פעולה על כר הדשא ביחסים של מאמן-שחקן. "איברה מתייחס אליי באופן שונה מהאחרים. אני יודע איך הוא צופה בדברים ואיך הוא מתנהג. אבל איתי זה יהיה אחרת. אנשים חזקים ו'מסוכנים' מזהים זה את זה". מאז שחזר למילאן כבש זלאטן ארבעה שערים והוסיף בישול נוסף בעשרה משחקים.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי