ראיולה: "יובה רצתה שהולאנד ישחק במילואים", דיבאלה יאריך את חוזהו

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | Dean Mouhtaropoulos/Bongarts/Getty Images

סוכנו של החלוץ הנורבגי הסביר מדוע לא הגיע לגברת הזקנה בינואר. הארגנטינאי יחתום עד 2025 לפי "גאזטה דלה ספורט", מייד כשסוכנו יוכל להמריא לטורינו ולסכם על שדרוג שכרו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
ארלינג הולאנד הוא כבר היום אחד החלוצים הטובים בעולם. העונה הבקיע לא פחות מ-41 שערים ב-34 משחקים, כשבבורוסיה דורטמונד, אליה הצטרף בחורף, הבקיע 13 שערים ב-12 משחקים. לא מעט מענקיות היבשת רצו את החלוץ, שבחר בצהוב-שחור. אחת מהן היא יובנטוס שפספסה בגלל סיבה מוזרה.

סוכן העל מינו ראיולה שמייצג את החלוץ הסביר מדוע החלוץ לא נחת בטורינו בחורף. "הם היו מכניסים אותו לסגל של קבוצת המילואים וזה פשוט לא בא בחשבון מבחינתנו", אמר בראיון  ל"לה רפובליקה".
 

בינתיים מי שמספק את השערים ביובה הוא פאולו דיבאלה, אחד השחקנים המזוהים והאהובים ביותר עם המועדון בשנים האחרונות. מי זוכר שבקיץ מעמדו הוטל בספק. בחודש שעבר נטען כי הארגנטינאי יקבל הצעה על חוזה "לכל החיים" בשורות הגברת הזקנה. היום (שני) דווח ב"גאזטה דלה ספורט", העיתון המשמעותי בארץ המגף, כי נותרה רק החתימה הפורמלית.

 

החלוץ צפוי לחתום עד 2025 (חוזהו הנוכחי מסתיים ב-2022), עם שדרוג בשכרו העומד על 7.5 מיליון יורו לעונה ויזכה גם לבונוסים שמנים. נטען כי סוכנו של דיבאלה לא היה יכול לנסוע לטורינו בעת משבר הקורונה אולם השיחות יחלו מייד כאשר הדבר יתאפשר.  "זה הדבר הכי חשוב עבור המנהל המקצועי פאביו פאטריסי. זה עומד על סדר היום למשך מספר שבועות", נכתב בדיווח. "יובנטוס החדשה תיבנה סביבו". השחקן, כמובן, החלים בשעה טובה מנגיף הקורונה לאחר כחודש וחצי.

העונה שעברה הייתה עונת בלהות עבור דיבאלה שלא ממש הצליח לצד כריסטיאנו רונאלדו, אולם כעת המצב שונה. החלוץ כבש 13 שערים וסיפק עוד 12 בישולים ב-34 הופעות בכל המסגרות, וכבש במשחק האחרון לפני הפגרה כאשר יובה גברה 0:2 על אינטר. עד היום דיבאלה זכה עם יובנטוס בחמש אליפויות והבקיע 91 שערים ב-216 הופעות. הוא יקווה לעזור לגברת הזקנה לזכות בליגת האלופות, הגביע אותו חושקים בטורינו מאז 1996. 
 

 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי