ושוב איתכם: רונאלדו חזר למתחם האימונים לראשונה מזה 72 ימים

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images

הפורטוגלי סיים את הבידוד ועבר בדיקות רפואיות וגופניות ולאחר שלוש שעות שב לביתו מחויך. השלב הבא: חזרה לכר הדשא. לפני שנתיים, אגב, כבש את שערו ה-450 והאחרון במדי ריאל מדריד

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הוא חזר. כריסטיאנו רונאלדו הגיע היום (שלישי) למתחם האימונים של יובנטוס לאחר היעדרות בת כחודשיים וחצי (72 ימים). למעשה, הכוכב הפורטוגלי סיים את 14 ימי הבידוד לאחר ששב ממדיירה. רונאלדו עבר בדיקות בריאותיות וגופניות שונות. באיטליה סיקרו באריכות את העניין, נכתב שהגיע בשעה 09:00 שעון מקומי והוסיפו וידאו שלו מגיע עם הג'יפ היוקרתי. כתבים, צלמים ואפילו כמה אוהדים כפי שדווח בתקשורת המקומית – המתינו לו. לאחר כשלוש שבועות – עזב את המתחם ונופף לשלום.

 
 
השלב הבא מבחינתו יהיה לשוב לאימונים על כר הדשא. בינתיים יובה מתאמנת בקבוצות קטנות (החל מאתמול). כזכור, רונאלדו שב לפורטוגל לאחר ניצחונה של יובנטוס 0:2 על אינטר בתאריך השמונה במרץ, ובמולדתו שמר כושר מצוין כפי שהיטיב לפרסם ברשתות החברתיות, ובין היתר השתמש גם במגרש אימונים מקומי.

לפני פגרת הקורונה הכפויה, רונאלדו היה בכושר מצוין. החלוץ הפורטוגלי הבקיע ב-11 משחקי ליגה רצופים והשווה שיא ליגה. בסך הכל העונה כבש 25 שערים ב-32 הופעות לעומת 28 בלבד בכל העונה שעברה. אתמול דווח כי הליגה עצמה לא תשוב לפחות עד ה-15 ביוני. דבר אחד בטוח: רונאלדו רעב מתמיד.


רונאלדו. רעב מתמיד (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

ואם כבר רונאלדו, לפני שנתיים בדיוק, ה-19 במאי, הוא רשם ציון דרך מעניין. כשריאל מדריד פגשה את ויאריאל בחוץ במחזור סיום העונה בספרד (2017/18), הפורטוגלי כבש את שערו ה-450 והאחרון בקבוצה. כמה סמלי שהשער הגיע אחרי בישול של חברו הטוב מרסלו. כעבור שבוע הוא שיחק במדי הבלאנקוס בגמר ליגת האלופות בפעם השלישית ברציפות בו ניצחו הלבנים 1:3 את ליברפול.
 

עוד באותו נושא: כריסטיאנו רונאלדו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי