הקאמבק מתקרב? יובנטוס במשא ומתן עם סוכנו של פוגבה

פול פוגבה
פול פוגבה | Dan Istitene/Getty Images

על פי דיווחים בצרפת, ראשי האלופה האיטלקית החלו בשיחות עם מינו ראיולה, על מנת להשיב את הקשר לטורינו. האם מנצ'סטר יונייטד תיתן לו ללכת?

(גודל טקסט)

השמועות לגבי ניסיון החזרתו של פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ליובנטוס מתחילות לצבור תאוצה ועל פי הדיווחים בצרפת, הגברת הזקנה החלה במשא ומתן, עם סוכנו של הקשר מינו ריאולה אחרי חודשים של גישושים מצד האלופה האיטלקית.

לפי 'le10sport' ביובנטוס מבינים כי שחקני הקישור מירלאם פיאניץ' ואדריאן ראביו עשויים לעזוב בסוף העונה, כל אחד מסיבותיו ופוגבה נותר האופציה הטובה ביותר להגיע בחלון העברות הקרוב כדי לחזק את מכרז השדה של מאוריציו סארי.

עם זאת יש לציין כי מלבד אלופת הסרייה A בשמונה העונות האחרונות, פוגבה מבוקש על ידי מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן שמעריך אותו מאוד וגם אינטר ופריז סן ז'רמן רודפות אחרי הקשר של מנצ'סטר יונייטד, שכלל לא בטוח שתהיה מוכנה לשחררו, על אחת כמה וכמה לאור הקושי לצירוף שחקנים בעקבות משבר הקורונה.

כזכור פוגבה החל את הקריירה שלו באקדמיה של השדים האדומים, אך לא השתלב בהרכב של סיר אלכס פרגוסון ועזב ללא תמורה ליובנטוס בשנת 2012 וכעבור ארבע שנים בלבד, הפך הקשר לשחקן היקר בכל הזמנים לאחר שנמכר בחזרה ליונייטד תמורת 105 מיליון יורו. העונה סבל פוגבה ממספר פציעות שהשביתו אותו לרוב משחקי העונה ולמעשה לא חזר למגרשים מאז חודש דצמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי