רשמו ביומנים: יובנטוס תפגוש את לאציו ב-20 ביולי

צ'ירו אימובילה, כריסטיאנו רונאלדו
צ'ירו אימובילה, כריסטיאנו רונאלדו | GIUSEPPE CACACE/AFP via Getty Images

המשחק שעשוי להכריע את זהות האלופה יגיע במחזור ה-34. באיטליה חשפו את לוח המשחקים עד למחזור ה-35, כאשר ב-20-21 ביוני יושלמו משחקי המחזור ה-25

קבוצות: יובנטוס לאציו
(גודל טקסט)

בשלב מסוים חזרתה של הסרייה א' הייתה נראית דמיונית לאור שיעור התחלואה הגבוה במדינה אך בארץ המגף נושמים לרווחה. מאבק האליפות המרתק באיטליה בעונת 2019/20 יוכרע על כר הדשא. כעת, האוהדים שסופרים את הדקות, קיבלו את לוח הזמנים הכמעט מלא שפורסם הלילה. מתחילים ב-20 ביוני. הדד ליין לשלושת מחזורי הסיום יפורסם בהמשך.

 
 
טורינו תפגוש את פארמה ו-ורונה תשחק נגד קליארי במשחקי ההשלמה של המחזור ה-25 ולמחרת תארח אינטר (שנכנעה 2:0 ליובה לפני הפגרה) ודי איבדה גובה, את סמפדוריה וכן אטאלנטה תפגוש את ססואלו. כל המשחקים ייערכו ב-16:15, 18:30 ו-20:45 שעון מקומי שכן המועדונים התנגדו לשחק בשעה מוקדמת לאור החום הכבד. איטליה נכנסת למרתון גדול כשרק בחמישה ימים לא יהיו משחקים – 25 ביוני, 29 ביוני, שלושה ביולי, עשרה ביולי ו-17 ביולי.
 
 
במחזור ה-27, שיחל ביום שני ה-22 ביוני, יובנטוס תתארח בבולוניה וכעבור יומיים יהיה משחק גדול נוסף כשאטאלנטה תפגוש את לאציו. במחזור ה-30, בארבעה ביולי, תארח לאציו את מילאן ויממה קודם לכן ייערך הדרבי של טורינו כשיובנטוס תהיה המארחת. במחזור ה-31 ייפגשו מילאן ויובנטוס בסן סירו, וצריך לזכור שעליהן עוד להשלים את גומלין חצי גמר הגביע. במחזור ה-32 תארח יובנטוס את אטלאנטה ביום שבת ה-11 ביולי.
 

באיטליה סימנו ובגדול את ה-20 ביולי, יום שני, אז האלופה והמוליכה יובנטוס תארח את לאציו הנפלאה של סימונה אינזאגי שמדורגת שנייה בטבלה במרחק נקודה בלבד. צריך לזכור שלאציו כבר גברה על יובה פעמיים העונה (1:3) במסגרת הליגה והסופר קאפ האיטלקי. באותו מחזור יפגשו מטורף יפגשו גם רומא ואינטר באולימפיקו. מעניין האם אחד מהמשחקים הגדולים האלה ייערכו עם קהל, שכן באיטליה דנו כבר בסוגיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי