דיווח באיטליה: לאוטרו סיכם לחמש שנים בברצלונה

ליאו מסי, לאוטרו מרטינס
ליאו מסי, לאוטרו מרטינס | Alex Caparros/Getty Images

החלוץ צפוי להרוויח 12 מיליון יורו בקבוצה של ליאו מסי, כמובן שעדיין אין הסכם רשמי בין המועדונים. עוד קודם, מוראטי, נשיא אינטר לעבר, הבהיר: "אי אפשר להשאיר שחקן בניגוד לרצונו"

קבוצות: אינטר
(גודל טקסט)

כותרות גדולות בספרד ובאיטליה: לאוטרו מרטינס סיכם לחמש עונות בברצלונה. לפי הדיווח שמקורו בארץ המגף, החלוץ ירוויח כ-12 מיליון יורו לעונה ובונוסים נוספים. "חתימתו של לאוטרו מתקרבת, במועדון אופטימיים מאוד, הוא כבר הביע את רצונו לעזוב", נכתב.

נטען כי ברצלונה לקחה את החתמתו כפרוייקט עוד מחודש פברואר, במטרה להקדים את מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. אולם, כרגע מגיע השלב המסובך יותר – הסיכום בין המועדונים, וזה עדיין רחוק מלקרות. ב"ספורט" ניסו להשיג את תגובתה של ברצלונה אך במועדון לא אישרו ולא הכחישו.

לפני ימים ספורים הודיעו באינטר חגיגית שלאוטרו יעזוב  רק אם הספרדים ישלמו את סעיף השחרור שלו העומד על 111 מיליון יורו, וגם זה לפרק זמן מוגבל (תקף לחודש יולי בלבד), אולם, נראה  שבנראזורי מבינים שמדובר במלחמה אבודה מראש. נשיא המועדון לשעבר, מאסימו מוראטי, שבחודשיים האחרונים ניסה להפעיל לחץ לצרף את ליאו מסי, התייחס לחלוץ בראיון והביע פסימיות עוד לפני פרסום הידיעה.

 
מוראטי נשאל האם החלוץ יישאר בעונה הבאה במועדון ואמר: "לאוטרו? אם שחקן רוצה לעזוב, אתה לא יכול להחזיק בכוח מישהו שרוצה ללכת למקום אחר, זה יפגע במועדון אם הוא לא רוצה להישאר וייאלץ לשחק עוד במדי הקבוצה".

 

ברור כי הנשיא המכהן סטיבן ז'אנג יהיה זה שיכריע בעניין אך בכל כלי התקשורת באיטליה נכתב כי דעתו של מוראטי מאוד נחשבת אצלו ושהוא נוהג להתייעץ איתו. החלוץ עצמו, בינתיים, שומר כצפוי על שתיקה בנושא אם כי לאחרונה עלו דיווחים בארץ המגף על כך שאנטוניו קונטה חושש שהראש שלו נמצא כבר בברצלונה מה שעלול לפגוע בסיום העונה של הנראזורי. עד עתה החלוץ כבש 16 שערים ב-31 הופעות בכל המסגרות. עוד נציין כי אינטר כבר הכניסה סכום כסף לא מבוטל עם מכירתו של מאורו איקרדי לפריז סן ז'רמן.
 
 
ובחזרה למוראטי, כשנשאל על סנדרו טונאלי, קשרה הצעיר של ברשיה (20)שנחשב ליורשו של פירלו, ענה: "כרגע אולי נצטרך לראות מה שלומו של כריסטיאן אריקסן (הצטרף, כזכור מטוטנהאם בחודש ינואר ועדיין לא בא לידי ביטוי) אך אין ספק שהוא קשר נהדר עם יתרונות שונים".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי