באינטר שברו שתיקה לגבי לאוטרו: "יעזוב רק תמורת סעיף השחרור"

ליאו מסי, לאוטרו מרטינס
ליאו מסי, לאוטרו מרטינס | Alex Caparros/Getty Images

מנכ"ל המועדון, פיירו אוזליו, התראיין והבהיר: "קיבלנו פנייה מברצלונה ומקבוצות נוספות אבל אנחנו סומכים עליו. כולם מכירים את פרטי החוזה ויודעים שלסעיף (111 מיליון יורו) יש מועד ברור מאוד - תקף עד ליולי"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

השמועות על מעברו של לאוטרו מארטינס לברצלונה הקיץ לא פסקו ולו לרגע. לפני שבוע נכתב שהחלוץ קרוב מאוד להגיע לספרד ושליאו מסי התקשר אליו ושוחח איתו. עד עתה באינטר שמרו על שתיקה להוציא את הנשיא הקודם, מאסימו מוראטי, שכמובן לא משמש בתפקיד במועדון. אלא שאתמול (שני) מנכ"ל הקבוצה, פיירו אוזליו, התייחס לראשונה לעניין בראיון ל"סקיי איטליה". הוא הודה שברצלונה יצרה קשר לגבי החלוץ אך הכריז: הוא יעזוב רק תמורת סעיף השחרור שלו.

אוזליו אמר: "מועדונים רבים יצרו איתנו קשר, ברצלונה מעל כולן, ואכן יש לנו קשר חברי עם הקבוצה – אבל הדרך היחידה שהוא יעזוב – אם היא תשלם את סעיף השחרור". מחירו של החלוץ הוא 111 מיליון יורו, סכום התקף רק לכמה שבועות, אותו יהיה קשה מאוד לבארסה לשלם. באינטר לא רוצים לכלול שחקנים בטרייד.

"המציאות הנוכחית היא שיש רק דרך אחת להרחיקו אותו מאינטר. זה סעיף שכולם יודעים עליו, אין טעם להסתיר את זה. ברור שהמחיר גבוה, זו בדיוק המטרה. הדרישות מדויקות מאוד עם מועדים ברורים – עד יולי. רק אם זה יקרה לא נראה את החלוץ באינטר בעונה הבאה".

לאוטרו מרטינס. יש רק דרך אחת שתגרום לעזיבתו (Emilio Andreoli/Getty Images)

לא רוצים שיעזוב: "איננו דנים עם אף אחד על לאוטרו כי אנחנו סומכים עליו. הוא נכס חשוב למועדון ואסור לשכוח שיש לו עוד שנתיים בחוזה. אין לנו שום כוונה למכור את אחד השחקנים הטובים ביותר שלנו, אלא רק לחזק את הקבוצה בהמשך".

באיטליה נפוצו לפני יומיים דיווחים (ב"גאזטה דלה ספורט") כי המאמן אנטוניו קונטה חושש שהסוגיה תשפיע לרעה על כושרו של החלוץ עם חידוש הסרייה א' ושהראש שלו בברצלונה. עד עתה החלוץ רשם עונה מעולה עם 16 כיבושים ב-31 הופעות בכל המסגרות כשהציג שיתוף פעולה נפלא עם רומלו לוקאקו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי