דור שני במדי הזברה? יובנטוס מעוניינת במרקוס תוראם

מרקוס תוראם
מרקוס תוראם | Frederic Scheidemann/Bongarts/Getty Images

לפי דיווח בצרפת, אלופת איטליה הצטרפה לרומא, אינטר ופיורנטינה במרוץ אחר חלוץ מנשנגלדבאך, בנו של ליליאן שכיכב בשורות הגברת הזקנה בתחילת המילניום

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

בקיץ שעבר מרקוס תוראם דחה הצעה ממארסיי והעדיף להצטרף לבורוסיה מנשנגלדבאך. ההימור השתלם, שכן חלוץ גנגאן לשעבר השתלב מצוין בקבוצה מהבונדסליגה ורשם העונה 14 שערים ותשעה בישולים בישולים ב-37 הופעות בכל המסגרות. כעת, נראה שהוא עשוי לזכות לתגמול מכובד ביותר על היכולת הטובה שלו: בצרפת דווח היום (שלישי) כי יובנטוס מעוניינת לצרף את תוראם בן ה-22 בחלון ההעברות הקרוב.

על פי "Le10sport", תוראם קושר לרומא, אינטר ופיורנטינה, אולם אלופת הסרייה A היא הקבוצה הפעילה ביותר במאבק על שירותיו. הפרט המעניין הוא שעבור החלוץ, מעבר ליובנטוס יהווה חזרה לעיר טורינו שבה העביר חלק מילדותו, שכן אביו ליליאן, אלוף העולם עם נבחרת צרפת ב-1998, כיכב במדי הגברת הזקנה בין 2001 ל-2006. למעשה, מרקוס נולד שנה אחרי שאביו הצטרף לפארמה ב-1996, כך שהוא לא צפוי להיתקל בקשיי התאקלמות גדולים באיטליה.

בארץ המגף נכתב כי למרות שהוא משחק בעיקר כחלוץ מרכזי, תוראם מסוגל לתפקד גם באגפים – לכן הוא מתאים ביותר לשיטה של מאמן יובנטוס מאוריציו סארי. גלדבאך שילמה לגנגאן תשעה מיליון יורו תמורתו, כך שלמרות משבר הקורונה, אין ספק שהיא תפיק רווח ניכר אם תמכור אותו.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי