ג'ורג'יו קייליני חשף: "כמעט חתמתי בריאל מדריד"

רפאל וראן, ג'ורג'יו קייליני, מרסלו
רפאל וראן, ג'ורג'יו קייליני, מרסלו | ISABELLA BONOTTO/AFP via Getty Images

אחד הסמלים הכי גדולים של יובנטוס, סיפר באוטוביוגרפיה החדשה שלו שכבר סגר את הפרטים מול המועדון הספרדי בשנת 2010, אך מוריניו דרש לצרף את קרבאליו על חשבונו. גם סיטי הייתה בתמונה

(גודל טקסט)

הציטוטים האחרונים של ג'ורג'יו קייליני הנלקחים מספרו האוטוביוגרפי החדש, ממשיכים ליצור כותרות מדי שבוע באיטליה. עד מי הוא לא כתב? מריו באלוטלי, פליפה מלו, לאונרדו בונוצ'י, ארתורו וידאל ואפילו סרחיו ראמוס שאיתו מעולם לא חלק את אותו חדר ההלבשה. הפעם בשונה ממקרים קודמים, קייליני בחר לדבר על עצמו וחשף שהיה קרוב לעזוב את יובנטוס עוד לפני רצף שמונה האליפויות של הגברת הזקנה שהחל ב-2012.

"הייתי קרוב לעזוב את יובנטוס בשתי הזדמנויות בשנים 2010 וב-2011", כתב קייליני. "בהזדמנות הראשונה כמעט חתמתי בריאל מדריד ובשנייה במנצ'סטר סיטי, אבל הייתי קרוב הרבה יותר לעבור לספרד".

"הסוכן שלי כבר דיבר עם נציג שלא ריאל מדריד, אבל ז'וזה מוריניו בדיוק הגיע לקבוצה ודרש לרכוש את בן ארצו ריקארדו קרבאליו. יובנטוס מאוד שמחה שנשארתי ובדיוק המנכ"ל בפה מארוטה הגיע. בהזדמנות השנייה פגשתי בכיר במילאנו, אבל שום דבר לא יצא מזה".



(Alessandro Sabattini/Getty Images) רק בגלל ז'וזה מוריניו נשאר ביובנטוס. ג'ורג'יו קייליני 

נראה שהבלם הוותיק לא מתחרט שנשאר בטורינו. למרות שטרם הניף את ליגת האלופות, הספיק לזכות בשמונה אליפויות רצופות, בעוד ארבע גביעים ואולי לא פחות חשוב מכך, הפך לאחד הסמלים הגדולים בתולות המועדון ומוצב במקום החמישי בטבלת ההופעות בכל הזמנים כאשר רק ג'וזפה פורינו, גאטאנו שיראה, ג'אנלואיג'י בופון ואלסנדרו דל פיירו מקדימים אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי