החלום הגדול של רונאלדו מתקרב, וראטי יגיע ליובנטוס?

כריסטיאנו רונאלדו, לאונרדו בונוצ'י, מיראלם פיאניץ'
כריסטיאנו רונאלדו, לאונרדו בונוצ'י, מיראלם פיאניץ' | MARCO BERTORELLO / Contributor

באיטליה נכתב כי בשבוע הבא אופ"א תודיע רשמית שליסבון תארח את טורניר שמונה האחרונות בליגת האלופות. הפורטוגלי רוצה להוביל את יובה לזכייה ראשונה מאז 1996 על אדמת מולדתו ולהשוות את השיא של חנטו

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

הולכות ומתגברות ההערכות על כך שליסבון תהיה זו שתארח את טורניר שמונה האחרונות בליגת האלופות, ונראה שבמהלך השבוע העניין יהפוך לרשמי. כזכור, טרם הושלמו כל משחקי שמינית הגמר ויובנטוס צריכה למחוק פיגור 1:0 נגד ליון הצרפתית. מי שבהחלט שמח מהרעיון המסתמן הוא כריסטיאנו רונאלדו, מלך שערי המפעל בכל הזמנים.

 
בתקשורת האיטלקית הרחיבו על החלום הגדול של הפורטוגלי – להחזיר את הגביע עם האזניים הגדולות לטורינו לראשונה מאז 1996 ולאחר חמישה הפסדים בגמר – על אדמת מולדתו. רונאלדו יוכל להשתוות לפאקו חנטו מריאל מדריד, שיאן הזכיות במפעלגביעי אירופה עם לא פחות משישה, ושני צמתים גדולים בקריירה שלו כבר התרחשו שם – באצטדיון "דה לוז" (האור) של בנפיקה הוא הפסיד בגמר היורו הביתי עם פורטוגל כשהיה ילד בן 19, וכעבור עשור דמעות של עצב השתנו לדמעות של שמחה זכה עם ריאל ב"לה דסימה", גביע אירופה העשירי כשכבש את השער האחרון בפנדל.
 
 
בינתיים, חברו לקבוצה, פאולו דיבאלה, שסבל 46 ימים מנגיף הקורונה, הודה שהוא עדיין לא במיטבו: "המצב שלי השתפר, סבלתי הרבה מהווירוס ואני מרגיש טוב יותר. אני עדיין לא ממש במאה אחוז, אבל אנחנו חוזרים לאימונים והכי חשוב שנוכל לעשות את מה שאנחנו הכי אוהבים. אני מקווה שנוכל לבדר אנשים. יהיה נפלא שהאוהדים יוכלו לראות משחק אחד בכל יום".
 

בנושא אחר, השמועות בארץ המגף לא פוסקות. זה לא סוד שמיראלם פיאניץ' בדרך החוצה מיובנטוס, אלא שבשער עיתון "טוטוספורט" הייתה כותרת מפתיעה. נטען כי מאסימיליאנו אלגרי מתקרב לפריז סן ז'רמן ועשוי לשכנע את הקשר להצטרף, ומי שיעשה את הדרך ההפוכה לגברת הזקנה הוא הקשר האיטלקי מרקו וראטי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי