דיווח: ריאל מדריד אישרה, לוקה יוביץ' בדרך למילאן

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

באיטליה נטען כי הסרבי קיבל אור ירוק לעזוב בעקבות סדרת התקריות והיכולת המאכזבת, הרוסונרי שמזה תקופה ארוכה מחזרים אחריו מקווים להנחיתו בתור מחליפו של איברהימוביץ'

קבוצות: מילאן
(גודל טקסט)

לוקה יוביץ' הולך ומתקרב למילאן. לפי דיווח היום (רביעי) באיטליה, הסרבי הצעיר שהגיע לריאל מדריד בקיץ שעבר מאיינטרכט פרנקפורט והתקשה להשתלב, על סף סיכום תנאיו בשורות הרוסונרי וכבר קיבל מהבלאנקוס את האישור לעבור. לפני כחודש נטען שמילאן תציע 35 מיליון יורו עבורו, אך היום לא פורסמו פרטי העסקה הנרקמת.

כידוע, ריאל מדריד שילמה לפני כשנה לא פחות מ-60 מיליון יורו עבור החלוץ בן ה-22 שקרע רשתות בליגה הגרמנית ובליגה האירופית, אולם ב-24 הופעות עבור הבלאנקוס בכל המסגרות הוא הבקיע שני שערים ולא מדובר בנתונים שהוא יוכל לשפר עד תום העונה, מכיוון שבזמן שהיה אמור להישאר בבידוד בביתו הוא נפצע וכעת מושבת עד תום העונה.

עוד לפי אותו דיווח בארץ המגף, לריאל מדריד אוזלת הסבלנות בכל הנוגע ליוביץ' בעקבות סדרת התקריות בהן היה מעורב בחודשים האחרונים, תחילה לאחר שנתפס מפר בידוד ברחובות בלגרד – מה שגרם אף להתבטאות חריגה מאוד מצד נשיא סרביה – ועד הפציעה הביתית מלפני חודש. לכן במילאן מנסים לפתות את החלוץ לעבור וריאל מדריד עשויה להסכים בסך הכל שנה אחרי שהשקיעה בצירופו. עם זאת, נדגיש כי בעיתון "מארקה", המזוהה עם הבלאנקוס, נטען לפני כשבועיים שהוא יזכה להזדמנות שנייה בעונה הבאה.

מבחינת מילאן, יוביץ' מסומן כמחליפו של זלאטן איברהימוביץ' – בעוד הכוכב השבדי בן ה-38 צפוי לעזוב בתום העונה, יוביץ' עשוי לתפוס את מקומו ולהפוך לכוכב הבא של המועדון לשנים ארוכות. למעשה, אם יצטרף למילאן, יהיה זה איחוד בין לוקה יוביץ' לאנטה רביץ', שניים שכיכבו יחד בעונה שעברה במדי העיטים.


זלאטן איברהימוביץ'. יוחלף ביוביץ'? (MARCO BERTORELLO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי