דריכות שיא בנאפולי, גאטוסו: "אין זמן טוב לפגוש את יובה"

ג'נארו גאטוסו, דריס מרטנס
ג'נארו גאטוסו, דריס מרטנס | Francesco Pecoraro/Getty Images

הקבוצה מדרום איטליה נערכת לגמר הגביע מול הגברת הזקנה (21:50, ספורט4) ומקווה לזכות לראשונה מאז 2014. המאמן החמיא לסארי ("אוהב כל מה שקשור אליו") וסיפר מדוע החליט לתרום חלק משכרו לתושבי העיר

(גודל טקסט)

דריכות שיא בנאפולי, שתפגוש הערב (רביעי החל מ-21:50, שידור ישיר בספורט4) את יובנטוס בגמר הגביע האיטלקי ותנסה לזכות בתואר השני בחשיבותו לראשונה מאז שנת 2014 ובפעם השישית בתולדותיה. למרות עונה לא מוצלחת בליגה, הקבוצה מהדרום התעלתה בגביע עם ניצחונות על לאציו ואינטר החזקות והיא כאמור תנסה להשלים את המשימה מול הגברת הזקנה, שמצידה תשאף להחזיר לעצמה את התואר אותו איבדה אשתקד לאחר ארבע זכיות רצופות.

ג'נארו גאטוסו, שזכה בגביע פעם אחת בתור שחקן ויקווה לעשות זאת לראשונה כמאמן, אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מרוצים מאוד מכך שהעפנו את אינטר, אבל עכשיו מצפה לנו גמר מול יובנטוס שתמיד מגיעה מוכנה למשחקים מהסוג הזה. אני גאה בבחורים שעשו הופעה מצוינת בגומלין חצי הגמר והוכיחו שהם יודעים לסבול, שזה דבר חשוב מאוד בכדורגל".

היריבה בגמר: "אף פעם אין זמן טוב לפגוש קבוצה כמו יובנטוס. זה חלק מה-DNA ומההיסטוריה שלהם. הם שומרים על המשכיות במשך שנים רבות. יש שם שחקנים בעלי יכולת מנטלית נהדרת. עלינו לכבד אותם, להיות טובים מאוד ולנצל את כלי הנשק שלנו כדי לזכות בגביע. אני אוהב כל מה שקשור למאוריציו סארי. בשנים האחרונות העתקתי ממנו הרבה דברים".

על חזרת הכדורגל לאחר וירוס הקורונה: "העולם השתנה כי נגענו במשהו ששינה את החיים שלנו. המגפה גבתה את חייהם של הרבה מאוד אנשים. אנחנו ברי מזל שחזר הכדורגל, זו פריבילגיה, אבל קשה מאוד לשחק בלי אוהדים. הם חסרים, כי לעלות לכר הדשא ולראות מולך אצטדיון מלא זה משהו שנותן לך אדרנלין, כוח ותשוקה מדהימה".

גאטוסו, שהחליט לתרום חלק משכרו לתושבי נאפולי שאיבדו את עבודתם, אמר: "אני לא שוכח מאיפה באתי והיכן גדלתי. אני חושב שנכון להתנהג בצורה מסוימת. זה קל לי, כי היה לי מזל להיות שחקן כדורגל וקיבלתי יותר מאשר נתתי. כל עוד אני יכול, אעזור לאנשים".

בפן המקצועי, דייגו דמה ופביאן רואיס צפויים לפתוח במרכז השדה של גאטוסו, כאשר בהתקפה ישחקו חוסה קאייחון, לורנצו אינסינייה ודריס מרטנס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי