"רונאלדו אמר לי שהוא יסיים את הקריירה ב-MLS"

כריסטיאנו רונאלדו, נאני
כריסטיאנו רונאלדו, נאני | Michael Steele/Getty Images

נאני, חברו לנבחרת של הפנומן הפורטוגלי, אשר משחק כיום באורלנדו סיטי, סיפר מה תכניותיו העתידיות של כוכב יובנטוס כפי שאמר לו בעבר. יילך בדרכם של הנרי ובקהאם?

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

זוכרים את נאני? שחקן הכנף הנפלא, ששיחק בעבר במנצ'סטר יונייטד ובאמתחתו 112 הופעות בנבחרת פורטוגל, כבר בן 33 ומשחק בימים אלו במדי אורלנדו סיטי מה-MLS. השחקן שיתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו גם במדי השדים האדומים וכמובן במדים הלאומיים, וסיפק היום (רביעי) הצהרה מסקרנת ומפתיעה בנוגע להמשך הקריירה של כוכב יובנטוס.

"לפני כמה שנים רונאלדו אמר לי שהוא כנראה יגיע לסיים את הקריירה בארצות הברית ולשחק ב-MLS", אמר נאני. "זה לא ודאי ולא 100%, אבל כנראה שזה יקרה. יש סיכוי טוב".

"זו ליגה נהדרת", הוסיף הפורטוגלי והמשיך: "ברור שיש לה עוד נקודות להשתפר בהן, אבל יש כאן מועדונים פנטסטיים, מאורגנים ועם תנאים מצוינים. יש כאן מאמנים מעולים ושחקנים נהדרים, ובכל העונה הליגה משתפרת".

אז מעניין לראות האם רונאלדו יעשה מעבר שכזה ויילך בדרכם של תיירי הנרי ודייוויד בקהאם, אשר סיימו את קריירת המשחק שלהם באמריקה. לשחקן בן ה-35 חוזה לעוד שתי עונות במדי יובנטוס, אך לאחרונה נפוצו שמועות על עזיבה אפשרית בסיום העונה.


תיירי הנרי במדי ניו יורק רד בולס (Gettyimagesׂׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי